-Stan- Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Ik probeer af en toe de zijmissies waarbij je een gezochte crimineel moet doden, maar als ik naar de plaats toe ga waar hij zich bevindt en hem probeer te doden krijg ik politie achter me aan omdat ik hem neerschiet. is dit ook te voorkomen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Je kan hulp inroepen van de politie en/of om twee bodyguards vragen bij Dwayne. [meer informatie] Zodra je de opdracht hebt voltooid verdwijnt je wanted level. Algemene tip: maak vaker gebruik van WikiGTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Je kan hulp inroepen van de politie en/of om twee bodyguards vragen bij Dwayne. [meer informatie]Zodra je de opdracht hebt voltooid verdwijnt je wanted level. Algemene tip: maak vaker gebruik van WikiGTA. oke Bedankt voor de tips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.