kelwin Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 als ik aan het spelen bent druk ik op de toets om er te voor zorgen dat ik de console te zien krijg Dan typ ik in de console: maplist ik zie dan [obj] en ik klik daar op daarna druk ik op obj_team 3 alleen dan zegt hij: can,t load objective game in non-objective gametype. dan is mijn vraag bestaat er iets of download om deze error weg te halen MVG kelwin Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Waarschijnlijk bedoelt hij dat je een objective map wil laden (1 met een doel), maar niet in een objective match zit, dus je zit bijv in een gewone team deathmatch, probeer het eens in een objective PS Wist je wel dat ik MOHAA 1 van de beste shooters ooit vind en hem helemaal plat heb gespeedt (niet letterlijk nemen, de cd was namelijk al plat toen ik hem kocht ) Reageren
Dieko Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Waarschijnlijk bedoelt hij dat je een objective map wil laden (1 met een doel), maar niet in een objective match zit, dus je zit bijv in een gewone team deathmatch, probeer het eens in een objective PS Wist je wel dat ik MOHAA 1 van de beste shooters ooit vind en hem helemaal plat heb gespeedt (niet letterlijk nemen, de cd was namelijk al plat toen ik hem kocht ) Oftopic, ik heb hem online ook helemaal plat gespeeld Veel mensen spelen het nog en blijft een mooie en goedkope speel. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Waarschijnlijk bedoelt hij dat je een objective map wil laden (1 met een doel), maar niet in een objective match zit, dus je zit bijv in een gewone team deathmatch, probeer het eens in een objective PS Wist je wel dat ik MOHAA 1 van de beste shooters ooit vind en hem helemaal plat heb gespeedt (niet letterlijk nemen, de cd was namelijk al plat toen ik hem kocht ) Oftopic, ik heb hem online ook helemaal plat gespeeld Veel mensen spelen het nog en blijft een mooie en goedkope speel. Offtopic: Ik heb dit spel maar liefst één keer gespeelt en daarna nooit meer aangeraakt. Ik had de tutorial uitgespeelt, en dan kwam ik vervolgens weer bij die landkaart waar ik alleen de tutorial kon selecteren en verder kon ik de eerste missie niet eens vinden. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Waarschijnlijk bedoelt hij dat je een objective map wil laden (1 met een doel), maar niet in een objective match zit, dus je zit bijv in een gewone team deathmatch, probeer het eens in een objective PS Wist je wel dat ik MOHAA 1 van de beste shooters ooit vind en hem helemaal plat heb gespeedt (niet letterlijk nemen, de cd was namelijk al plat toen ik hem kocht ) Oftopic, ik heb hem online ook helemaal plat gespeeld Veel mensen spelen het nog en blijft een mooie en goedkope speel. Offtopic: Ik heb dit spel maar liefst één keer gespeelt en daarna nooit meer aangeraakt. Ik had de tutorial uitgespeelt, en dan kwam ik vervolgens weer bij die landkaart waar ik alleen de tutorial kon selecteren en verder kon ik de eerste missie niet eens vinden. raar..heb je de multiplayer wel ooit eens geprobeerd?? andersnu nog doen! hij is het nu nog steeds waard Reageren
kelwin Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 gaat niet Als ik in een objective map zit en ik druk op een objective map via maplist dan springt hij over op mohdm1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.