daveboy2000 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 ok kan iemand me helpen met de missie monster en dan mijn safegame terug geven? Cheats: ja maar maximaal 15 mods: nee!!! versie 2.00 safegame in bijlage GTASAsf8.b
Wickedmen Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 (bewerkt) heb hem effe snel gedaan misson passed GTASAsf8.b Bewerkt: 30 maart 2009 door adilovn
daveboy2000 Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 (bewerkt) heb hem effe snel gedaanmisson passed WTF!!! Hij is gewist ik mooet weer overnieuw beginnen!!!!! ok kan iemand de missie echt doen hij staat gewoon in de bijlage bovenaan (Gewoon de oudste) Bewerkt: 31 maart 2009 door daveboy2000
Wickedmen Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 (bewerkt) heb hem effe snel gedaanmisson passed WTF!!! Hij is gewist ik mooet weer overnieuw beginnen!!!!! ok kan iemand de missie echt doen hij staat gewoon in de bijlage bovenaan (Gewoon de oudste) hmmmmmmmmmmmm dat is vreemd probeer is het nog eens te downloaden of de nummer 8 veranderen in een 7 ofzo edit:ooooo wacht ik snap het al de savegame die opslaade is versie 1.0 dus daarom dat youw versie die savegame niet kan lezen want jij hebt versie 2.0 probeer dit om mijn save game te kunnen lezen patcher Bewerkt: 31 maart 2009 door adilovn
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 edit:ooooo wacht ik snap het al de savegame die opslaade is versie 1.0 dus daarom dat youw versie die savegame niet kan lezen want jij hebt versie 2.0 probeer dit om mijn save game te kunnen lezenpatcher Jij bent verantwoordelijk voor de savegame adilovn, vanaf het moment dat je de aanvraag in behandeling neemt. Dat jij met versie 1 en de script-bestanden van versie 2 deze missie gaat doen is jou keuze / verantwoordelijkheid. Jij bent dus diegene die ervoor moet zorgen dat de aanvrager direct verder kan als je de missie hebt gehaald en opgeslagen. Jij zal er dus voor moeten zorgen dat de ID van de savegame juist geconverteerd is zodat de aanvrager zijn savegame normaal kan laden. Haal 'm in het vervolg zelf eerst door de ID-converter vóórdat je 'm upload.Probeer deze savegame eens te laden daveboy2000.
daveboy2000 Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Probeer deze savegame eens te laden daveboy2000. Fucking thx
Recommended Posts