Mr. Sugo Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 (bewerkt) Jullie kennen vast wel het programma SAMI, of San Andreas Mod Installer. Hiermee kun je mods installeren met een paar klikjes. Nou is mijn vraag; Hoe maak je een .sami script? Dus, hoe maak je een mod zo, dat je de mod kan installeren met SAMI? Alvast bedankt! Mr. Sugo. PS: Het moet voor San Andreas zijn. 'GTA Mod Installer' is alleen voor oudere versies dan San Andreas. Bewerkt: 30 maart 2009 door Mr. Sugo Reageren
Timske Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Volgens mij kun je die met SAMI zelf maken. Dan moet je files zoeken met bladeren of iets dergelijks en dan saven en dan is het een .SAMI bestand maar hoe je het precies doet moet je niet aan mij vragen. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 (bewerkt) Volgens mij kun je die met SAMI zelf maken. Dan moet je files zoeken met bladeren of iets dergelijks en dan saven en dan is het een .SAMI bestand maar hoe je het precies doet moet je niet aan mij vragen. Ik had even een carmod gedownload en dan i.p.v. 'Select RAR/ZIP File' had ik 'Select Folder' gedaan. Alleen dan maakt ie alleen een 'backup.sami'. EDIT: He wat stom van mij, zodra je SAMI opstart, staat er onder ook nog 'Scripter'. Daarmee maak je een .sami bestand! Toch nog bedankt voor de hulp! Bewerkt: 30 maart 2009 door Mr. Sugo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.