delkash Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 hallo anls ik in de spel zit op Gta III dan ga ik na de menu en dan staat er nirgens de map ??? hoe krijg ik deze Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 In GTA III zat nog geen map. Je zou kunnen kijken of er een mod is (vast wel) die er een map bij tovert. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 De map kwam pas in gta vc....Waar was R* mee bezig Reageren
vice Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Wat je kan doen, maar dat is natuurlijk niet heel handig, je kan eventueel van WikiGTA de GTA3 map afdrukken, misschien kan je dan altijd toch ongeveer weten waar je zit. Reageren
Bling Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 je kan eventueel van WikiGTA de GTA3 map afdrukken, misschien kan je dan altijd toch ongeveer weten waar je zit. Bij een origineel spel zit gewoon een map bijgeleverd. Een dezelfde map uitprinten zou in dit geval dan ook niet nodig hoeven te zijn. Maar goed, waar de topicstarter op doelde (een map in het pauzemenu), kwam inderdaad pas in GTA VC en in de GTA's daarna. Helaas, dus.. Reageren
delkash Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2009 dank jullie wel nu weet ik dat er geen map er in hoort jammer maar goed Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Na een tijdje spelen zal je de map eiland voor eiland wel uit je hoofd kennen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.