Jump to content

Blijf maar niet bij rank 8


pasgal

Recommended Posts

Ik ben al een tijdje bezig met de trophy Auf Wedersehen Pertrovic. Ik heb intotaal al $999783 maar als ik inmiddels al de 1 miljoen heb behaald en ik sluit de playstation 3 na een tijdje af en begin een tijdje later weer dan heb ik gewoon weer hetzelfde bedrag. Ik kan maar neit in level 8 komen terwijl ik dat daadwerkelijk wel behaald heb. Hoe kan ik er voor zorgen dat dit me niet vaker voorkomt en moet ik die races die ik tot nu toe heb behaald tussen die bedrag en level 8 weer helemaal opnieuw doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tijdje hetzelfde probleem gehad. Ik speelde best veel MP in die tijd ook met die missies, maar mijn rank bleef maar op 4 staan. Later toen de Trophy's kwamen kreeg ik ná een mulitplayer-match opeens de melding "Trophy behaalt; Rank gestegen op Mulitplayer" terwijl ik nog steeds op 4 stond.

Even later heb ik op SocialClub gecheckt welke rank ik was en daar stond rank 7. Dus ik had de rank wel maar hij gaf hem niet weer online dat denk ik gewoon een fout is van de servers.

Je kan dus op Rockstar's SocialClub (internet) kijken welke rank je hebt.

Op dit moment ben ik wel weer rank 7. Dus ik zal even afwachten als ik jou was en SocialClub checken.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tijdje hetzelfde probleem gehad. Ik speelde best veel MP in die tijd ook met die missies, maar mijn rank bleef maar op 4 staan. Later toen de Trophy's kwamen kreeg ik ná een mulitplayer-match opeens de melding "Trophy behaalt; Rank gestegen op Mulitplayer" terwijl ik nog steeds op 4 stond.

Dat je de trophy haalt is heel normaal, dat kreeg iedereen die een rang hoger dan 1 had. ;) Dus ik stond toen op rang 8, en na de update kreeg ik die trophy ook nadat ik een spelletje speelde, maar nog geen rang gestegen was.

Verder denk ik dat je gewoon pech hebt en met een bugje zit. Sluit je het spel wel heel goed af? Of doe je gewoon je PS3 uit na een spel. Want probeer eens na een paar spelletjes uit multiplayer te gaan, daarna GTA IV af te sluiten, en daarna de PS3 uitschakelen. Misschien dat hij de rang dan wel behoud.

Edit: topic daarnaast verplaatst naar GTA IV Multiplayer. :)

>>> Door Svenie: Oh nee, daar heb je hem ook met zijn topics.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...