frankyyguy Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Hoi, Op youtube tref ik veel filmpjes van mensen die games spelen. Dit hebben ze opgenomen, en tot mijn verbazing hebben een heleboel nog een goede qualiteit ook. Veel van hen gebruiken een Capture Card. Ik ben nu opzoek naar een Capture Card voor de ps3, en ben ook opzoek naar een met goede qualiteit! Zelf heb ik weinig verstand van Capture Cards. Kent hier iemand een "goede" Capture Card voor de ps3 die ik zou moeten kopen? Reageren
Dieko Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Hoi, Op youtube tref ik veel filmpjes van mensen die games spelen. Dit hebben ze opgenomen, en tot mijn verbazing hebben een heleboel nog een goede qualiteit ook. Veel van hen gebruiken een Capture Card. Ik ben nu opzoek naar een Capture Card voor de ps3, en ben ook opzoek naar een met goede qualiteit! Zelf heb ik weinig verstand van Capture Cards. Kent hier iemand een "goede" Capture Card voor de ps3 die ik zou moeten kopen? Voor een goedkope capture card en voor goeie kwaliteit kan je voor de Dazzle gaan! Hij kost ongeveer 50 euro. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Hoi, Op youtube tref ik veel filmpjes van mensen die games spelen. Dit hebben ze opgenomen, en tot mijn verbazing hebben een heleboel nog een goede qualiteit ook. Veel van hen gebruiken een Capture Card. Ik ben nu opzoek naar een Capture Card voor de ps3, en ben ook opzoek naar een met goede qualiteit! Zelf heb ik weinig verstand van Capture Cards. Kent hier iemand een "goede" Capture Card voor de ps3 die ik zou moeten kopen? Voor een goedkope capture card en voor goeie kwaliteit kan je voor de Dazzle gaan! Hij kost ongeveer 50 euro. Mooi! Loopt het geluid ook niet achter tijdens het recorden? Reageren
Dieko Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Hoi, Op youtube tref ik veel filmpjes van mensen die games spelen. Dit hebben ze opgenomen, en tot mijn verbazing hebben een heleboel nog een goede qualiteit ook. Veel van hen gebruiken een Capture Card. Ik ben nu opzoek naar een Capture Card voor de ps3, en ben ook opzoek naar een met goede qualiteit! Zelf heb ik weinig verstand van Capture Cards. Kent hier iemand een "goede" Capture Card voor de ps3 die ik zou moeten kopen? Voor een goedkope capture card en voor goeie kwaliteit kan je voor de Dazzle gaan! Hij kost ongeveer 50 euro. Mooi! Loopt het geluid ook niet achter tijdens het recorden? Geluid loopt niet achter tijdens recorden. Hier een paar filmpjes gemaakt met mijn Dazzle. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.