leeuw467 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Hallo ik heb net een screenshot gezien van de missie blood brothers en daar zag ik dan dat Niko een pak met stropdas aanhad maar gesloten weet iemand waar ik dit pak kan kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 in de perseus Op WIKIGTA vind je de locations van de perseus. zo'n pak is belangrijk voor een aantal missies, zoals voor de begrafenis van Francis of Derrick (een van deze heb je gedood in de missie "blood brothers") Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leeuw467 Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 maar zijn die ook gesloten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
napthys Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 maar zijn die ook gesloten? Nee. Als je het spel spéélt kom je er vanzelf, open 24/7. Neem geld mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 maar zijn die ook gesloten? Nee. Als je het spel spéélt kom je er vanzelf, open 24/7. Neem geld mee. Dit is geen reden. De reden is dat gesloten pakken in de PC versie van GTA IV zitten, en de open pakken in de console versie. Kun je dus niets aan doen. Ik vind gesloten ook mooier, maar ja, zo is het nu eenmaal. Waarschijnlijk vond R* gesloten pakken mooier en hebben ze het daarom veranderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Jammer zeg, dus die gesloten pakken kun je niet krijgen op de Playstation? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.