Jump to content

vind je cheats illegaal


lukaboy8

Cheats in GTA  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Vind je de cheats in GTA illegaal

    • ja
      3
    • nee
      36


Recommended Posts

Slaat dus helemaal nergens op want R* heeft ze zelf in het spel gestopt.

En als je het anders bedoeld moet je er geen illegaal neerzetten.

Nutteloos topic.

precies dit slaat nergens op :S wat zou der illegaal aan moeten zijn???

je gebruikt het alleen om je zelf een plezier te doen niemand heeft er last van!

slotje? :slotje:

Dit is niet toegestaan voor leden, alleen voor moderators.. dat slotje..

ONtopic,

Wat wil je bereiken met dit topic? Cheats zijn zeker niet illegaal.. :duh:

Zou wat zijn, zou bijna iedereen die GTA heeft illegaal bezig zijn xD

Correctie, alle GTA's zouden dan Illegaal zijn. Enne, iedereen mag een slotje vragen en de slotjes emoticon gebruiken hoor. Mods hebben alleen wat meer rechten dan Leden, maar ze hebben ze wel zelf verdiend.

Dan nog iets, 7 mensen voor jou zeggen toch precies hetzelfde, waarom zou jij er dan 8 van moeten maken :duh: .

~Gangster uit Cuba, het is inderdaad niet verboden om een slotje aan te vragen.... het is alleen TOTAAL NUTTELOOS.

Deze post is natuurlijk ook nutteloos, maar al mijn berichten zijn dat, dus dat maakt niet uit. U_U~

_/Antiguy\_

Link to comment
Delen op andere websites

Cheats zijn niet illegaal maar wel niet leuk (mijn mening). Je kan nooit 100% van het spel genieten als je gecheat hebt. Ook omdat sommige functies in het spel het dan niet meer doen. Je cheat dus beter nooit, ze zijn wel gemaakt voor het plezier of om het spelen gemakkelijker te maken, maar door sommige van die cheats kan het spel raar beginnen te doen.

EDIT: Ik ga ook niet op de poll stemmen, want ik vind de poll een beetje een dubbel effect hebben, ja ze zijn legaal, maar nee ze zijn niet echt aanbevolen lijkt me.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het eens met Vice: Cheats zijn in mijn ogen niet leuk, en al helemaal niet sinds R* North het realisme dusdanig heeft opgevoerd in GTA IV, dat je steeds meer het "citylife" gevoel krijgt in plaats van een sandbox met wat blokken vol textures. :Y

Ik gebruik ze zelf niet. Het enige wat ik nog te weinig doe, is het tegenovergestelde van bijvoorbeeld een varcheat gebruiken; Lekker door LC wandelen als ik zonder vervoer kom te zitten!

Nog zo eentje: In plaats van een weaponcheat, met slechts een pistol met 4 clips een missie ingaan, om de uitdaging te vergroten! :Y

Ik begin binnenkort opnieuw aan TLAD, omdat ik nog een auto wil hebben (de Regina) die maar in slechts één missie voorkomt. Dan ga ik wat ik hierboven net omschrijf, ook echt doen! Véél gaver, veel leuker! Dat vindt ik het nadeel aan Achievements, Trophies en dit forum: (no offence, mods en admins! ^_^ ) Je gaat door de game heenjagen om de eerste te zijn die hem uitspeelt hier, of om alles binnen te halen aan beloningen. Door dat gejaag, beleef je de stad en de game in vogelvlucht!

Voor iedereen die dit leest en nu denkt: "Goh zo heb ik ook zitten spelen" zou ik zeggen: Begin de game opnieuw, zonder cheats en zo realistisch mogelijk! Dus niet 7 verschillende wapens onder je jas! :D Geloof me, je zal kanten van Liberty City zien, die je nog niet kende!

Om de uitdaging kompleet te maken, zet je uiteraard ook je HUD en je RADAR uit! :tu:

_____________________________________________________________________

EDIT, @ Sa_bulldog: Dat is ook een mooie verwoording! :7

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...