TZG Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Ik wil graag de trophie 'cleaned the mean streets' halen. Maar hoe moet ik die halen? Met de police computer, maar welk onderdeel daarvan? Bijv most wanted. Hoe moet ik het precies doen? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Ik wil graag de trophie 'cleaned the mean streets' halen. Maar hoe moet ik die halen? Met de police computer, maar welk onderdeel daarvan? Bijv most wanted. Hoe moet ik het precies doen? De Trophie/Argievement 'Cleaned the mean streets' is te halen door 20 criminelen te vermoorden in 'Vigilante' Het beste kun je deze missie behalen door de 'Crime' Criminal on foot te selecteren. deze kun je namelijk gewoon omverrijden. teminste als hij op een open plek staat. Reageren
TZG Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Ik wil graag de trophie 'cleaned the mean streets' halen. Maar hoe moet ik die halen? Met de police computer, maar welk onderdeel daarvan? Bijv most wanted. Hoe moet ik het precies doen? De Trophie/Argievement 'Cleaned the mean streets' is te halen door 20 criminelen te vermoorden in 'Vigilante' Het beste kun je deze missie behalen door de 'Crime' Criminal on foot te selecteren. deze kun je namelijk gewoon omverrijden. teminste als hij op een open plek staat. ok, bedankt Reageren
GwnHugo Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 wat kreeg je ook alweer als je het gehaald heb? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Als je cheats hebt gebruikt kun je deze niet meer voltooien. Reageren
Dvt Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Ik wil graag de trophie 'cleaned the mean streets' halen. Maar hoe moet ik die halen? Met de police computer, maar welk onderdeel daarvan? Bijv most wanted. Hoe moet ik het precies doen? De Trophie/Argievement 'Cleaned the mean streets' is te halen door 20 criminelen te vermoorden in 'Vigilante' Het beste kun je deze missie behalen door de 'Crime' Criminal on foot te selecteren. deze kun je namelijk gewoon omverrijden. teminste als hij op een open plek staat. Juist... Het is Achievement. Het is geen nutteloze naam, het zijn gewoon Prestaties. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.