azgarth Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 sorry dat ik jullie hiermee stoor, maar ik kan een bepaalde savegame niet vinden. ik had em n paar jr terug op internet gevonden, ik dacht hier. het betreft de savegame in the beginning, maar met alle extra dingen klaar(dingen als rampages, hidden packages, stunts etc.) weet iemand waar ik hem kan vinden? ty in adv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 ik had keer save game gedownload bij the beginning..<_< weet niet of het hier was, maar die was vet verot ze hadde helemaal nie alle pakjes en extra missies gedaan en ze hadde cheats gebruikt bij het make van die savegame maar alleen ongeveer 33 pakjes en paar extra missies ik zou nie gaan zoeke hoor ma misschien is er wel 1 die WEL goed is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 Ik heb geprobeerd er een keer ée'n te maken, maar ik heb de Marina car park mod, er is er wel één op GTAgames.nl, daar zijn alleen de HP's al gepakt. Misschien herinstalleer ik VC wel een keer en dan met de trainer (want daar is die savegame ook mee gedaan) alle Unieke Stunten, Rampages, robberies, HP's, taxifares enzocetera. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azgarth Geplaatst: 11 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 degene die ik bedoel was zonder cheats, en had alles. toch bedankt. sorry voor het storen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 sorry dat ik jullie hiermee stoor [...] [...] sorry voor het storen Voor de goede orde: Daar zijn we voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.