Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

2 fast 2 furious in vice city plaatst'

ik ben namelijk gek van tuning en races en 2 fast 2 furious.

Dus weten jullie een mod die ietsw van 2 fast to furious in vice city zet.. bijv. de nissan skyline..

bvd :rolleyes:

Geplaatst: (bewerkt)

Dus weten jullie een mod die ietsw van 2 fast to furious in vice city zet.. bijv. de nissan skyline..

er zijn wel mods waarin je getunde mods hebt wacht effe en dan geef ik je wel een link voor zo auto mod. ;)

[edit] klik

Bewerkt: door X-Zero
Geplaatst: (bewerkt)
die heb ik al... maar egt de auto.s uit 2 fast to furious :(

zoek maby op google mischien daar ...anders weet ik het niet

edit: laatste kans zoek mischien daar ;)

Bewerkt: door X-Zero
Geplaatst:

lijkt me echt vette mod, waar kan ik die dan downloaden?

en wanneer verwacht je dat die klaar zla zijn :rolleyes:

Geplaatst:

over lang.... ben nog niet klaar

geen idee wanneer, moet nog auto's toevoegen, namen van de auto's, de makers van de auto's toestemming vragen check anders dit topic, kan je alvast een preview zien:

Klik Hier

er zitten ook andere auto's in die niet van fnf zijn maar wel gave die echt fnf style zijn

Geplaatst:

waar kan ik anders de cars los downloaden?

owja.. ik ben een echte Noob in het inzetten van een auto.. waar kan ik dat leren?

Geplaatst:

er zijn wel mods waarin je getunde mods hebt wacht effe en dan geef ik je wel een link voor zo auto mod. ;)

[edit] klik

Voorat je bij die auto's ook de echte velgen ziet, moet je dan weer eerst een velgen-mod installeren?

Geplaatst:
Voorat je bij die auto's ook de echte velgen ziet, moet je dan weer eerst een velgen-mod installeren?

nee dat hoeft niet alleen instaleeren en dan play :o

Geplaatst:

geen idee wanneer, moet nog auto's toevoegen, namen van de auto's, de makers van de auto's toestemming vragen check anders dit topic, kan je alvast een preview zien:

Klik Hier

er zitten ook andere auto's in die niet van fnf zijn maar wel gave die echt fnf style zijn

Je MOET toestemming hebben van de makers van de auto's!!

Geplaatst:

Klik Hier

Je MOET toestemming hebben van de makers van de auto's!!

Das eigelijk ook best logisch anders eist hij de credits op voor iemand anders zijn mod.. :rolleyes:

Succes Bomb.. ;)

Geplaatst:

:rolleyes: 'Ik hoop dat die die toestemming krijgt :rolleyes:

Ik ben namelijk tuningfan ;)

weten jullie anders ook nog een site waar je de auto.s los kan downloaden en er dan in kan zetten met img tool

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...