Timske Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Hoi allemaal. Ik zou graag eens willen weten waar je een eigen webbrowser meekan maken? En dan wil ik ook gelijk weten of ik er veel ervaring voor moet hebben of helemaal niet. Alles is welkom Reageren
GTA Monster Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Je kan de basis van Visual Basic 6.0 (ouderwets, maar gebruikersvriendelijk!) leren om dan een webbrowser te bouwen op de Internet Explorer enigne. Reageren
Timske Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Je kan de basis van Visual Basic 6.0 (ouderwets, maar gebruikersvriendelijk!) leren om dan een webbrowser te bouwen op de Internet Explorer enigne. Download link? Reageren
Woetsha Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Of je kan de nieuwe versie gebruiken Microsoft Visual Basic 2008 Express Edition die gratis te downloaden is op de website van Microsoft. Een tutorial kan je op youtube vinden, daar zijn heel veel tutorials van hoe je een eigen webbrowser moet maken. Hier zijn enkele voorbeelden. Reageren
Beagle Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Ja, maar dan maak je niet écht je eigen webbrowser. Je gebruikt gewoon Internet Explorer, maar dan zonder alle knoppen en balken die je dan zelf moet maken. Het moeilijkste, maar met de meeste keuzes, moet je het zelf programmeren. Anders blijf je met dat domme, slome Internet Explorer zitten. Reageren
Timske Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Ja, maar dan maak je niet écht je eigen webbrowser. Je gebruikt gewoon Internet Explorer, maar dan zonder alle knoppen en balken die je dan zelf moet maken. Het moeilijkste, maar met de meeste keuzes, moet je het zelf programmeren. Anders blijf je met dat domme, slome Internet Explorer zitten. Ik ga een Southpark thema of GTA thema maken. Maar ik moet eerst VB downloaden en dingen uitproberen. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Als je zelf een browser maakt moet je goed op de beveiliging letten. Vaak zijn eigen browsers niet goed genoeg om te gebruiken,omdat ze makkelijk te hacken zijn. Reageren
Timske Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Als je zelf een browser maakt moet je goed op de beveiliging letten. Vaak zijn eigen browsers niet goed genoeg om te gebruiken,omdat ze makkelijk te hacken zijn. Ow.. Dat is minder.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.