shaqa Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Volgens Dixons komt de DSi op 1 april klopt dat volgens jullie.Dan zou ik zijn want ik wil ook wel zo een.Alvast bedankt. bron:Dixons Dsi Reageren
Ferre Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Tja, 1 april he. Misschien als je hem dan al bestelt krijg je een troostprijs voor het wachten, omdat hij eigenlijk later uitkomt. Reageren
Deluxo Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Ik vindt er niks aan. Het is een DS met 2 cameratjes. Je hebt een DSiWare, om games te downloaden. En hij kost weer 149,99 zeker. Reageren
lexus123 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Ik vind Nintendo niet echt goed bezig zijn. Ze weten dat er kaartjes op de markt verkrijgbaar zijn (MicroSD kaarten) waar je illegaal games op kunt zetten en ze vervolgens, via een speciale DS kaart waar een MicroSD kaart in kan, af kunt spelen op je DS. Maar nu stopt Nintendo in de nieuwe DS een standaart ingang voor een MicroSD kaart!! Ben dan dom bezig of zie ik het weer verkeerd? Reageren
Sprunk Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Ik vind Nintendo niet echt goed bezig zijn. Ze weten dat er kaartjes op de markt verkrijgbaar zijn (MicroSD kaarten) waar je illegaal games op kunt zetten en ze vervolgens, via een speciale DS kaart waar een MicroSD kaart in kan, af kunt spelen op je DS. Maar nu stopt Nintendo in de nieuwe DS een standaart ingang voor een MicroSD kaart!! Ben dan dom bezig of zie ik het weer verkeerd? Ik acht Nintendo wel slim genoeg, dat ze daar al een oplossing voor hebben bedacht. Overigens is de release op 3 April, dus het zal wel een foutje, of grapje van Dixons zijn. Reageren
shaqa Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Bedankt zal ik maar moeten wachten tot de de echte release.Het zal wel een foutje zijn van Dixons. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Bedankt zal ik maar moeten wachten tot dede echte release.Het zal wel een foutje zijn van Dixons. Een 1 april grap. Maar als ik eerlijk moet zijn vindt ik DS beter dan PSP. Reageren
Ikkes Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Volgens de officiële Nintendo Site verschijnt de DSi aanstaande vrijdag, 3 april. Het kan natuurlijk zijn dat enkele retailers hem eerder verkopen, maar de officiële release is op 3 april. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.