Franszzz Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 hoi allemaal Als deze topic fout staat mijn fout! Srry maar ik dacht dat deze goed was ivb met dat dit het enige topic is waar web bijstaat. Waar kan ik goeie hd trailers vinden? Bij metacafe ben ik al geweest maar ik kan ze niet op mijn computter afspelen. Gr Franszzz Reageren
Woetsha Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Een beetje meer informatie zou het makkelijker maken voor ons. Wat voor trailers gametrailers, filmtrailers,...? Wil je ze opslaan op je computer of wil je ze alleen online bekijken. Reageren
Franszzz Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Een beetje meer informatie zou het makkelijker maken voor ons. Wat voor trailers gametrailers, filmtrailers,...? Wil je ze opslaan op je computer of wil je ze alleen online bekijken. Ja ik wil ze graag opslaan op mijn computter, en opzich maak het me niet uit of het game of film trailers zijn. Maar het punt is dat ik ze in alleen waardeloze kwalliteit vind! (op het internet) Vandaar... Gr Franszzz Bewerkt: 1 april 2009 door Franszzz Reageren
Dieko Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Een beetje meer informatie zou het makkelijker maken voor ons. Wat voor trailers gametrailers, filmtrailers,...? Wil je ze opslaan op je computer of wil je ze alleen online bekijken. Ja ik wil ze graag opslaan op mijn computter, en opzich maak het me niet uit of het game of film trailers zijn. Maar het punt is dat ik ze in alleen waardeloze kwalliteit vind! (op het internet) Vandaar... Gr Franszzz Voor game trailers kan je op Gametrailers.com gaan. Daar zijn ze in HD kwaliteit en kan je ze downloaden. Reageren
Franszzz Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Okay das 1 site. Nu moet ik nog een site hebben waar je film trailers kunt dowloaden, in hd natuurlijk. Bedankt man. Bewerkt: 1 april 2009 door Franszzz Reageren
Franszzz Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Hmmmm Best jammer dat er nu niemand meer reageert... komt het omdat niemand een site voor trailers weet of wat anders?? Je kunt het gerust zeggen. Reageren
David22 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Of kijk eens op DarkHorizons.com, daar staan ook HD trailers met een link naar Yahoo! video, waar je deze in HD (Quicktime) formaat kan downloaden... Reageren
Franszzz Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Is Quicktime net zo iets als Nero? Als dat het geval is dan kan ik het niet afspelen... Reageren
.Senne Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 >>QuickTime<< is een Media Player van Apple, en volledig gratis te downloaden. Dus je kan het dan wel afspelen Reageren
Franszzz Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2009 >>QuickTime<< is een Media Player van Apple, en volledig gratis te downloaden. Dus je kan het dan wel afspelen Maar als het van apple dan kan ik het al helemaal niet afspelen... Kan het wel met Windows Media player? Als dat ook niet kan dan heb ik vette pech! Reageren
.Senne Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Je kan gewoon die Quicktime voor windows downloaden hoor, en daarmee dan de gedownloade bestanden bekijken. Reageren
Franszzz Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Je kan gewoon die Quicktime voor windows downloaden hoor, en daarmee dan de gedownloade bestanden bekijken. Maar dat vroeg ik niet... Kun je het wel met Windows Media player afspelen? Dat was de vraag Reageren
Dieko Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Je kan gewoon die Quicktime voor windows downloaden hoor, en daarmee dan de gedownloade bestanden bekijken. Maar dat vroeg ik niet... Kun je het wel met Windows Media player afspelen? Dat was de vraag Quiktime kan je niet afspelen met WM player. Je moet daarvoor een Quiktime speler hebben. Reageren
K.O. Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Dieko: dat is niet waar. Met de juiste codecs kun je QuickTime's .MOV-bestanden prima in Windows Media Player afspelen. Dat vind ik persoonlijk wel zo fijn, want ik ben niet echt weg van QuickTime... Reageren
Franszzz Geplaatst: 6 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Dieko: dat is niet waar. Met de juiste codecs kun je QuickTime's .MOV-bestanden prima in Windows Media Player afspelen. Dat vind ik persoonlijk wel zo fijn, want ik ben niet echt weg van QuickTime... Als het mov bestanden zijn kan ik er niks mee Maar wat voor codes heb je dan nodig en hoe stel je dat in? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.