Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

stel ik heb object gates toegevoegd kan iemand me dan uitleggen hoe ik die gate open en dicht krijgt hoe maak in zo command is daar ergens een turtorial voor of zo stuur anders effe link of leg het hier uit of voeg me toe op xfire : maynejokerr hoe dan ook alvast bedankt...

Geplaatst:
stel ik heb object gates toegevoegd kan iemand me dan uitleggen hoe ik die gate open en dicht krijgt hoe maak in zo command is daar ergens een turtorial voor of zo stuur anders effe link of leg het hier uit of voeg me toe op xfire : maynejokerr hoe dan ook alvast bedankt...

Serieus niemand die het weet of heeft gewoon niemand zin om het uiteleggen :puh:..

Geplaatst:

Om eerlijk te zijn had ik gewoon geen idee wat je bedoelde, toen ik je topic zag. Je hebt 'object gates' toegevoegd... moet mij dat iets zeggen? Je hebt ergens een poort gespawned in een IPL bestand ofzo? Ook 'hoe maak in zo command' vond ik nogal vaag. Wat voor commando heb je het in hemelsnaam over?

Ik dácht op te kunnen maken dat je ergens een poort-object hebt geplaatst in een GTA en dat je deze met een toetsencombinatie o.i.d. wilt kunnen openen en sluiten. Ik kan er echter ook helemaal naast zitten, dus ik hoop dat je me nog eens haarfijn uit kunt leggen wat nu eigenlijk je probleem is, bij voorkeur met leestekens. Oh en als je dan toch bezig bent, vermeldt ook even over welke GTA je het hebt en welke versie je daarvan bezit; dat wil nog wel eens belangrijk zijn om te weten.

Geplaatst:

Met MEd kun je gates maken die open gaan. Die heten iets met automaticgate left en right. Dan verkort. Zo´n gate gaat van de ene kant open en van de andere kant niet..

• 3 weken later...
Geplaatst:
Om eerlijk te zijn had ik gewoon geen idee wat je bedoelde, toen ik je topic zag. Je hebt 'object gates' toegevoegd... moet mij dat iets zeggen? Je hebt ergens een poort gespawned in een IPL bestand ofzo? Ook 'hoe maak in zo command' vond ik nogal vaag. Wat voor commando heb je het in hemelsnaam over?

Ik dácht op te kunnen maken dat je ergens een poort-object hebt geplaatst in een GTA en dat je deze met een toetsencombinatie o.i.d. wilt kunnen openen en sluiten. Ik kan er echter ook helemaal naast zitten, dus ik hoop dat je me nog eens haarfijn uit kunt leggen wat nu eigenlijk je probleem is, bij voorkeur met leestekens. Oh en als je dan toch bezig bent, vermeldt ook even over welke GTA je het hebt en welke versie je daarvan bezit; dat wil nog wel eens belangrijk zijn om te weten.

1 als je het niet snap vraag het dan gewoon nog eens

2 als je het icoontje eens bekijkt zie je SA staan dat staat voor San Andreas

3 reageer niet als je alleen maar mensen afkraakt

4 PEACE

btw srry voor de late reactie..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...