leeuw467 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 In welk deel van de stad ben jij het liefst? ik in bohan en alderney en jij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Hier was al een topic over, ik kan het niet meer vinden. Btw, mijn favo. is Algonquin. Bewerkt: 1 april 2009 door GTA Haas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lukaboy8 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 ik zit het liefst in alqonquin of hoe je het schrijft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Algonquin want het is mooi groot en veel hoogbouw Bewerkt: 1 april 2009 door Motley.Crue Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 Algonquin natuurlijk, groot geeft echt het gevoel dat je in Amerika bent. Maar ook de safehouses, en de helitours hebben zo hun inbreng. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 Alderny Gezellig al die industrie-terreinen en achterbuurten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Hier was al een topic over, ik kan het niet meer vinden. Btw, mijn favo. is Algonquin. Topic gevonden En mijn favoriete deel is trouwens Algonquin Bewerkt: 1 april 2009 door DaRick1993 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 Bohan en Algonquin Ik ben niet zo dol op Alderney. Dat gedeelte vind ik persoonlijk best saai. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 Alderney: Industrie niet Bohan/dukes/broker: oud niet Algonquin: kantoor maar toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellha Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Alderney & Algonquin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Algonquin Alleen ben ik in het normale spel nog niet zo ver, maar in multiplayer ga ik wel naar Algonquin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 volgens mij heb ik iets met het midden, want in GTA III vond ik Staunton het leukst, in SA vind ik San Fierro het leukst, en in IV vind ik Algonquin het leukst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 (bewerkt) Ik ga toch voor Alqonquin(of iets dat daar op lijkt) Dichtbebouwd en goede verstopwegen vor de politie Bewerkt: 3 april 2009 door RoyBoow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Alqonquin. Mooie hoogbouw. Ik vind een skyline van een stad altijd mooi zoals deze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Ook Alqonquin. Gewoon leuke savehouses. Ik heb zoals Sprunk ook iets met het midden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.