mikejo Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 hoi, ik heb gta net nieuw en ik krijg het wel voor mekaar om die blauwe stukken we te halen maar ik krijg daar steds politie als ik in dat stuk land komt??? hoe krijg ik dat weg dat ik geen politie meer krjg mikejo Reageren
The Hulk Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Dat zijn gebieden waar je nog niet mag komen. Dus ga lekker eerst allemaal missies doen en na een tijdje kom je er dan vanzelf terecht. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Dat komt omdat je nog in het begin bent van San Andreas, je kan naar de gebieden gaan, máár als je San Fierroof Las Venturas binnenkomt krijg je 4 wantedlevels. Eerst moet je missies halen wil je geen politie achter je aan krijgen op die eilanden. Reageren
GTAspirit Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Je kan beter eens naar: www.wikigta.org gaan En In het linkse balkje op Grabd theft auto: San Andreas Reageren
.Corneria. Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Als je GTA SA voor de PC hebt kun je deze cheat invoeren: AEZAKMI (Dan komt er geen politie achter je aan,je kunt ze nog altijd uitzetten als je wilt ).Als je dan naar San Fierro of Las Venturas gaat,kun je er gewoon rondlopen zonder dat de politie achter je aankomt. @Vorige berichten:Ja kunt ook gewoon De Storyline voltooien tot in de andere steden. Corneria Bewerkt: 1 april 2009 door corneria Reageren
Deluxo Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Je moet de storyline uitspelen, zo worden de steden geunlockt. Je moet The Green Sabre unlocken om naar San Fierro te gaan. Las Venturas wordt geunlockt bij de missie Yay Ka-Boom-Boom. @Corneria: kan ook. Bewerkt: 1 april 2009 door gtadevil Reageren
mikejo Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 ja maar waar vindt ik al die missies?????? Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 op je kaart. daar staan tekentjes van missies die je kunt doen. maar wss ben jij nog niet eens naar je huis gereden, want daar word alles uitgelgd Reageren
giepske Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 ja maar waar vindt ik al die missies?????? als je op de kaart kijkt zie je cj daar moet je naar toe en dan in dat rode ding gaan staan en dan begint de missie Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Even wat basis-GTA: Lees goed wat er op het scherm komt te staan, zet eventueel de ondertiteling aan. Veel, zo niet alle, aanwijzingen kan je op die manier verkrijgen. Maak zeker gebruik van onze Nederlandse 'walkthrough' WikiGTA: klik. Een handige pagina om te beginnen is het missie-overzicht van GTA SA: klik. Daarvandaan kom je eenvoudig en snel bij de missie-beschrijvingen, inclusief tips en trivia. Het N-icoon is geen missie maar geeft aan waar het noorden is, een soort van kompas. Los Santos en Red County kan je vanaf het begin van het spel legaal betreden, San Fierro en Whetstone kan je pas legaal betreden na de missie The Green Sabre en uiteindelijk is de gehele map je speelveld na de missie Yay Ka-Boom-Boom. Je zal dus, zoals reeds is gezegd, eerst wat missies moeten voltooien voordat je de rest van San Andreas kan bezoeken. Reageren
Franszzz Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Je lijkt mij wel... Die vragen had ik ook vroeger maar later als je met het spel verder komt leer je de begrippen en weetjes van het spel. Net zoals het boven staat je kunt het ook met cheats spelen maar ik leer nu zon beetje dat het dat wat saaier word met cheats... Maar als je nieuw bent weet je niet beter, en dan kan het best lang duren met de storyline bij mij duurde het een jaar om alleen de storyline uit te spelen! Reageren
007 Harings Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 je kan ook als je de stroryline niet wild uitspelen en toch in al die landen wild lopen zonder police download dit (als het voor de pc is) voor als je versie 1 hebt:http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=759 en voor versie 2: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=766 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.