Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, in de missie By Myriads of Swords van Hsin Jaoming krijg je een zwaard waar je iemand in een klap mee dood hebt. Ik ben hem verloren toen ik busted was. Krijg ik hem nog terug? Zo ja, hoe?

Geplaatst:
Hey, in de missie By Myriads of Swords van Hsin Jaoming krijg je een zwaard waar je iemand in een klap mee dood hebt. Ik ben hem verloren toen ik busted was. Krijg ik hem nog terug? Zo ja, hoe?

Je kan een zwaard vinden in een prullenbak in de stad. Welke weet ik niet meer. Dus dit zal je weinig helpen.

Geplaatst:

Je saved game opnieuw laden. :)

Geplaatst:

Dat zwaard is inderdaad vanaf het begin al te vinden, je tegenstander is met een klap dood en in de buurt van de exchange vind je genoeg slachtoffers met meerdere tientjes op zak.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...