Luccie1997 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Hey, in de missie By Myriads of Swords van Hsin Jaoming krijg je een zwaard waar je iemand in een klap mee dood hebt. Ik ben hem verloren toen ik busted was. Krijg ik hem nog terug? Zo ja, hoe? Reageren
Koeky7 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Hey, in de missie By Myriads of Swords van Hsin Jaoming krijg je een zwaard waar je iemand in een klap mee dood hebt. Ik ben hem verloren toen ik busted was. Krijg ik hem nog terug? Zo ja, hoe? Je kan een zwaard vinden in een prullenbak in de stad. Welke weet ik niet meer. Dus dit zal je weinig helpen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Hey, in de missie By Myriads of Swords van Hsin Jaoming krijg je een zwaard waar je iemand in een klap mee dood hebt. Ik ben hem verloren toen ik busted was. Krijg ik hem nog terug? Zo ja, hoe? Je saved game opnieuw laden. Reageren
boler Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 in chinatown (dicht bij savehouse) ligt hij in een container Reageren
-JM Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Ligt hij daar al van het begin? of pas na die missie? EDIT: Sorry heb hem al gevonden, de exacte plaats is hier: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=C...amp;set=234,589 Bewerkt: 2 april 2009 door -JM Reageren
boler Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 ik had hem al gevonden voor de missie, dus kan je hem (waarschijnlijk) op elk moment krijgen. Reageren
TomFurga Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Dat zwaard is inderdaad vanaf het begin al te vinden, je tegenstander is met een klap dood en in de buurt van de exchange vind je genoeg slachtoffers met meerdere tientjes op zak. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.