Mania-92 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Hoi, Ik heb mijn oog laten vallen op 3 cheap-ass budget laptopjes, ze zijn allemaal even kut (maar evengoed prima voor mij). Maar heeft iemand ervaring met deze 3 laptopjes? Of op- en aanmerkingen? Ein Zwei Drei Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Wat wil je ermee doen?Gamen, Word, Video bewerken? Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Ein 2 GB i.p.v. 1 GB. Voor de rest is alles even kut. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Intern geheugen 1GB en Vista bijleveren??? Dat mag niet eens geloof ik. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Wat wil je ermee doen?Gamen, Word, Video bewerken? GTA4... Wat denk je zelf? Beetje word, beejte msn, filmpje op z'n tijd.. Intern geheugen 1GB en Vista bijleveren???Dat mag niet eens geloof ik. Bullshit, ik heb vista op minder dan 512 mb zien draaien.. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Waarom heb ik heel erg het gevoel dat 2 en 3 hetzelfde zijn (1 april grap ofzo?) Ik zou trouwens voor die eerste gaan, die andere hebben minder geheugen, geen ingebouwde webcam, en is nog lichter ook Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Ik zou er sowiezo meteen XP op knallen. Vista zuigt al op desktops, laat staan op laptops met 1 GB. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Bullshit, ik heb vista op minder dan 512 mb zien draaien.. http://tweakers.net/nieuws/59311/acer-aang...-uitrustte.html Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Bullshit, ik heb vista op minder dan 512 mb zien draaien.. http://tweakers.net/nieuws/59311/acer-aang...-uitrustte.html Ja, amerikanen, die sporen van nature al niet. Reageren
Limbolander Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Wat wil je ermee doen?Gamen, Word, Video bewerken? GTA4... Wat denk je zelf? Beetje word, beejte msn, filmpje op z'n tijd.. Intern geheugen 1GB en Vista bijleveren???Dat mag niet eens geloof ik. Bullshit, ik heb vista op minder dan 512 mb zien draaien.. Zien draaien kan, maar of het goed draait? juist ja, NEE. Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Verschil tussen 512Mb en 1024MB. Eigenlijk had er ook een 2048 GB laptop bij moeten staan, want 1024 MB is ook sloom in Vista. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Ik zou voor 'Ein' gaan, breid dat geheugen tot 4 GB uit, althans, dat zou ik doen. Voor de rest zijn het echt wel kutlaptops... Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Ik zou voor 'Ein' gaan, breid dat geheugen tot 4 GB uit, althans, dat zou ik doen. Voor de rest zijn het echt wel kutlaptops... Die 4 GB, waarvan de laptop toch maar 3 gebruikt, zal deze laptop echt niet sneller worden hoor. Als je een celeron koopt, weet je van tevoren al dat je lang gaat moeten wachten met applicaties als Photoshop e.d. Nu is photoshop niet zo heel erg zwaar programma, maar toch. Meer geheugen gaat dat niet veranderen. En laptop geheugen is bovendien best duur. Bewerkt: 2 april 2009 door Sprunk Reageren
Wickedmen Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Verschil tussen 512Mb en 1024MB. Eigenlijk had er ook een 2048 GB laptop bij moeten staan, want 1024 MB is ook sloom in Vista.[filmpje] neppppppppp die rechter is gewoon overdreven sloom vast super oud ik zelf heb 768 mb en ik moet eerlijk zeggen mijn computer is de laaste tijd super snellllllll Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Verschil tussen 512Mb en 1024MB. Eigenlijk had er ook een 2048 GB laptop bij moeten staan, want 1024 MB is ook sloom in Vista.[filmpje] neppppppppp die rechter is gewoon overdreven sloom vast super oud ik zelf heb 768 mb en ik moet eerlijk zeggen mijn computer is de laaste tijd super snellllllll Leer aub lezen, laptops hebben precies dezelfde specs op het aantal geheugen na.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.