Jump to content

Goedkope laptop

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb mijn oog laten vallen op 3 cheap-ass budget laptopjes, ze zijn allemaal even kut (maar evengoed prima voor mij). Maar heeft iemand ervaring met deze 3 laptopjes? Of op- en aanmerkingen?

Ein

Zwei

Drei

Geplaatst:
Wat wil je ermee doen?Gamen, Word, Video bewerken?

GTA4... Wat denk je zelf? :7

Beetje word, beejte msn, filmpje op z'n tijd..

Intern geheugen 1GB en Vista bijleveren???

Dat mag niet eens geloof ik.

Bullshit, ik heb vista op minder dan 512 mb zien draaien..

Geplaatst:

Waarom heb ik heel erg het gevoel dat 2 en 3 hetzelfde zijn :7 (1 april grap ofzo?)

Ik zou trouwens voor die eerste gaan, die andere hebben minder geheugen, geen ingebouwde webcam, en is nog lichter ook :D

Geplaatst:

Ik zou er sowiezo meteen XP op knallen. Vista zuigt al op desktops, laat staan op laptops met 1 GB.

Geplaatst:
Wat wil je ermee doen?Gamen, Word, Video bewerken?

GTA4... Wat denk je zelf? :7

Beetje word, beejte msn, filmpje op z'n tijd..

Intern geheugen 1GB en Vista bijleveren???

Dat mag niet eens geloof ik.

Bullshit, ik heb vista op minder dan 512 mb zien draaien..

Zien draaien kan, maar of het goed draait? juist ja, NEE.

Geplaatst:

Verschil tussen 512Mb en 1024MB. Eigenlijk had er ook een 2048 GB laptop bij moeten staan, want 1024 MB is ook sloom in Vista.

Geplaatst:

Ik zou voor 'Ein' gaan, breid dat geheugen tot 4 GB uit, althans, dat zou ik doen. Voor de rest zijn het echt wel kutlaptops...:7

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zou voor 'Ein' gaan, breid dat geheugen tot 4 GB uit, althans, dat zou ik doen. Voor de rest zijn het echt wel kutlaptops... :7

Die 4 GB, waarvan de laptop toch maar 3 gebruikt, zal deze laptop echt niet sneller worden hoor. Als je een celeron koopt, weet je van tevoren al dat je lang gaat moeten wachten met applicaties als Photoshop e.d. Nu is photoshop niet zo heel erg zwaar programma, maar toch. Meer geheugen gaat dat niet veranderen. En laptop geheugen is bovendien best duur.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:
Verschil tussen 512Mb en 1024MB. Eigenlijk had er ook een 2048 GB laptop bij moeten staan, want 1024 MB is ook sloom in Vista.

[filmpje]

neppppppppp die rechter is gewoon overdreven sloom vast super oud ik zelf heb 768 mb en ik moet eerlijk zeggen mijn computer is de laaste tijd super snellllllll

Geplaatst:

[filmpje]

neppppppppp die rechter is gewoon overdreven sloom vast super oud ik zelf heb 768 mb en ik moet eerlijk zeggen mijn computer is de laaste tijd super snellllllll

Leer aub lezen, laptops hebben precies dezelfde specs op het aantal geheugen na..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...