Jump to content

Goedkope laptop


Mania-92

Recommended Posts

Verschil tussen 512Mb en 1024MB. Eigenlijk had er ook een 2048 GB laptop bij moeten staan, want 1024 MB is ook sloom in Vista.

[filmpje]

neppppppppp die rechter is gewoon overdreven sloom vast super oud ik zelf heb 768 mb en ik moet eerlijk zeggen mijn computer is de laaste tijd super snellllllll

Ik vond mijn oude celeron 900 Mhz ook snel, tot dat ik een nieuwe PC kocht. Jij vind het snel, terwijl iemand met een i7 het heel sloom vind. Maarja, als jij vind dat Vista snel is op 1 GB, vind ik het best. De kenners hier weten wel beter.

Bewerkt: door Thundercover
Filmpje uit quote gehaald. ~~ Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Verschil tussen 512Mb en 1024MB. Eigenlijk had er ook een 2048 GB laptop bij moeten staan, want 1024 MB is ook sloom in Vista.

[filmpje]

neppppppppp die rechter is gewoon overdreven sloom vast super oud ik zelf heb 768 mb en ik moet eerlijk zeggen mijn computer is de laaste tijd super snellllllll

Ik vond mijn oude celeron 900 Mhz ook snel, tot dat ik een nieuwe PC kocht. Jij vind het snel, terwijl iemand met een i7 het heel sloom vind. Maarja, als jij vind dat Vista snel is op 1 GB, vind ik het best. De kenners hier weten wel beter.

In het begin vind je alles snel, vooral omdat je en niet beter weet en het nog nieuw is voor je, naarmate je langer met een pc omgaat denk je dat die slomer wordt ( wat in vele gevallen ook is aangezien veel mensen vergeten dat OOK PC's onderhoud nodig hebben.. ). Maar hij blijft gewoon even "snel".

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...