Remcconen Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Naar lang weg geweest te zijn, ben ik er weer. Ik heb nu dus een script aangepast, en als ik nu de server aan zet, krijg ik een error. Dan moet ik wel 'Niet Verzenden' kiezen. Weet iemand wat het probleem kan zijn? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Doe eens Rapport Verzenden, dan verzend je je probleem naar Microsoft. Ze kunnen kijken wat er fout is, en dan sturen ze een URL terug. In dat URL staat wat de fout is. Reageren
Remi-X Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Doe eens Rapport Verzenden, dan verzend je je probleem naar Microsoft. Ze kunnen kijken wat er fout is, en dan sturen ze een URL terug. In dat URL staat wat de fout is. Wat heeft dat ingodsnaam voor nut? Microsoft is niet verantwoordelijk voor schade door SA:MP, noch het SA:MP team. Daarnaast is SA:MP geen product van Microsoft, dus zullen ze er ook niks aan doen. Ik heb je al gesproken op MSN. Update je SA:MP van 0.2.2 naar 0.2X. Kijk eens wat er dan gebeurt. Reageren
Remcconen Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Ik weet dat de fout in het script zit -.- Heb het namelijk al eens vaker gehad :$ Weet alleen niet meer wat het probleem toen was.. Sandra? Help me nog eens Reageren
David22 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Kijk eens in de server_log.txt en vertel ons wat hij voor foutmelding geeft. Heb je misschien andere programma's op de port staan die SA-MP gebruikt? Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Je server laten crashen kan verschillende redenen hebben: Structuur van je mappen is verkeerd. Probleem met een streamer. ... Dat zijn diegene die bij mij nogal eens voorkomen. Reageren
Remcconen Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Kijk eens in de server_log.txt en vertel ons wat hij voor foutmelding geeft. Heb je misschien andere programma's op de port staan die SA-MP gebruikt? Er staat niets in m'n server logs. Dat vond ik ook al zo vreemd. Je server laten crashen kan verschillende redenen hebben: Structuur van je mappen is verkeerd. Probleem met een streamer. ... Dat zijn diegene die bij mij nogal eens voorkomen. Kan het ook zijn dat de server niet start als je te veel objecten hebt? Of pick-ups etc? Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Maximum objects is 250, maar vanaf 150 wordt hij al onstabiel. Maximum pickups is 400 als ik me goed herriner. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Misschien heb je geen file er in gedaan die er in hoort? dus bijvoorbeeld fopen("/settings/voorbeeld.cfg", io_read); terwijl dat bestand daar niet staat? Reageren
Remcconen Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Maximum objects is 250, maar vanaf 150 wordt hij al onstabiel.Maximum pickups is 400 als ik me goed herriner. Dat weet ik. Maar hoe kan ik zien hoeveel ik er heb? Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Maak een functie, zoals verander alle CreatePickup en AddStaticPickup naar DingesPickup ofzo en dan in die public doe je aantalpickups ++; Reageren
Sandra Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Ik heb vlug voor jou een kleine debug gemaakt: Download hem hier: http://www.mediafire.com/file/yuy0xymhco2/FastDebug.inc Zet hem in de map Pawno/Include/ Open je gamemode zet bovenaan: #include <FastDebug> Zet vervolgens onderaan de OnGameModeInit-callback: Debug(); Compile je script en herstart je server. In de console zal nu het aantal voertuigen, objecten, pickups, menu's en textdraws verschijnen. Bewerkt: 1 april 2009 door =>Sandra<= Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.