Jump to content

~Er staat een geheel wereldwonder nagebouwd ergens in de stad...~


AntiGuy

Recommended Posts

~Waarschijnlijk kennen jullie deze al, zo niet, ga dan maar eens goed zoeken... ergens in de stad van Algonquin, meen ik me te herinneren... staat een heus wereldwonder nagebouwd... eentje die nergens in de buurt van New York stond, en sowieso al voor Christus of zo was vernietigt... is het wel een wereldwonder?

All signs point to yes.~

--A[N[[T[[]]G]]U]Y--

Link to comment
Delen op andere websites

~Waarschijnlijk kennen jullie deze al, zo niet, ga dan maar eens goed zoeken... ergens in de stad van Algonquin, meen ik me te herinneren... staat een heus wereldwonder nagebouwd... eentje die nergens in de buurt van New York stond, en sowieso al voor Christus of zo was vernietigt... is het wel een wereldwonder?

All signs point to yes.~

--A[N[[T[[]]G]]U]Y--

Voor de 18de eeuw bestond New York niet eens.

Voor het jaar 1000 waren er geen westerlingen op het continent Amerika.

De indianen leefden mét de natuur. Waar ze weggingen (ze reisden rond) was geen spoor menselijke bouwsel te vinden. Als die achterbleef zou die na een paar jaar wegrotten.

New York is een havenstad. Indianen hebben geen havens.

Link to comment
Delen op andere websites

~Waarschijnlijk kennen jullie deze al, zo niet, ga dan maar eens goed zoeken... ergens in de stad van Algonquin, meen ik me te herinneren... staat een heus wereldwonder nagebouwd... eentje die nergens in de buurt van New York stond, en sowieso al voor Christus of zo was vernietigt... is het wel een wereldwonder?

All signs point to yes.~

--A[N[[T[[]]G]]U]Y--

Voor de 18de eeuw bestond New York niet eens.

Voor het jaar 1000 waren er geen westerlingen op het continent Amerika.

De indianen leefden mét de natuur. Waar ze weggingen (ze reisden rond) was geen spoor menselijke bouwsel te vinden. Als die achterbleef zou die na een paar jaar wegrotten.

New York is een havenstad. Indianen hebben geen havens.

~Geachte ikt, die ik niet ken, wat ik bedoel:

eentje die nergens in de buurt van New York stond

Met de nadruk op NERGENS. Ik bedoel dat het beeld dat in het spel staat, me enorm doet denken aan een wereldwonder, en waar ik van overtuigt zou zijn als het niet totaal onlogisch was.

http://en.wikipedia.org/wiki/Statue_of_Zeus_at_Olympia

In Algonquin, trof ik een beeld aan die daar sterk op lijkt. Ik las dat bij dat wereldwonder, het beeld te groot was voor dat ding waar het in staat, en het beeld van GTA IV is al helemaal te groot en probeert zichzelf te bevrijden, lijkt het.

Het is alleen dat je een beeld dat voor Christus al is verwoest en in Olympia stond, niet zo snel verwacht in een moderne stad gebaseerd op New York.~

Bewerkt: door AntiGuy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet op welk platform je speelt, maar maak aub een screen..

Als je het niet op de pc hebt, kun je het met je (Reallife :puh: ) mobiel maken en zo uploaden.

Maar ik vind het een beetje een vaag verhaal :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij bedoel je dat monument bij de bank of liberty in de buurt waar je ook Three Leaf Clover moet doen. Als dat het is is ie idd. al bekend en het is geen ''wereldwonder''.

Wel, het Grote Beeld van Zeus te Olympia hoort wel bij de 7 klassieke Wereldwonderen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...