Jump to content

~Er staat een geheel wereldwonder nagebouwd ergens in de stad...~


AntiGuy

Recommended Posts

Als je goed naar de hand van het standbeeld, zie je dat hij een drietand in zijn hand heeft. En Zeus had geen drietand, maar donder als kenmerk. Afgaande op de drietand, is dit de griekse god Poseidon, god van het water en zeeën. De drietand is namelijk zijn kenmerk. Ook kan het de romeinse god Neptunes zijn, wat eigenlijk zogoed als hetzelfde is als Poseidon, alleen de Romeinse versie ervan.

Voor meer info over Poseidon: wikipedia

Dan staat eronderaan de pagina: "zie ook" en daar staat de drietand tussen.

Xnow

Bewerkt: door Xnow
Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben wel meer gebouwen in het spel gezet...

~Zozo. Straks ga je me ook nog vertellen dat er auto's in het spel zitten.~

Van EE gebouwen!

~Ik snap wat je bedoelt, hoor, maar ook alleen gebouwen die ergens op gebaseerd zijn, lijken me vrij duidelijk dat de meeste dat wel door hebben.

Hoewel, ik kwam laatst in SA:MP iemand tegen (die in groep 8 zit, volgens hem), die me een uur lang probeerde wijs te maken dat de World Trade Center in San Andreas staat. Uiteindelijk ging ik met hem mee in de chopper, en liet hij me twee gebouwen zien in San Fierro die mijlenver van elkaar stonden, er allebei compleet anders uitzagen qua kleur, vorm en lengte en er voor de rest uitzagen als doodgewone flatgebouwen. Dus misschien lopen er dan ook wel figuren rond die denken dat Liberty City gebaseerd is op Rotterdam of zo.~

Link to comment
Delen op andere websites

~Hij lijkt inderdaad op Poseidon:

pose2.jpg

PoseidonArt.jpg

Maar voor hetzelfde geld is het Neptunus:

8708-griekse-mythologie-god-poseidon.jpg

195981487_d9c4f366ab.jpg

(en toen kwam ik erachter dat Neptunus en Poseidon precies dezelfde God waren... :$)

Anyway, het mag misschien een parodie zijn op Neptunus AKA Poseidon, maar.. wat doet ie dan in GTA? Je zou van Rockstar tenminste verwachten dat ze dat ding veranderen in een vork, waar een hamburger aan zit geprikt of zo.~

Bewerkt: door AntiGuy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...