Dr.Oppai Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 ik vind de serie ook wel leuk ,maar het meeste dat op comedy central word uitgezonden vind ik leuk Reageren
The Hulk Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Soms kijk ik het op Comedy Central het is inderdaad een leuke serie. Maar ik vind The Simpsons en Family Guy leuker. Die 2 worden meestal na MITM uit gezonden. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik hou niet van Malcolm in the Middle omdat het in de plaats van Family Guy is gekomen. FAMILY GUY RULES! Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik hou niet van Malcolm in the Middle omdat het in de plaats van Family Guy is gekomen. FAMILY GUY RULES! Family Guy is er nog steeds hoor Gisteravond was ik het nog aan het kijken... Reageren
wupie Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 ja dat komt rond half 9 nu maar malcom in de middle is echt zo vet en grappig. hoe ze altijd alles weer beleven en toch maar weer er uit komen. Reageren
Cryde Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Vanavond seriefinale op Comedy Central (21:15) Hopelijk blijven ze het daarna nog wel gewoon uitzenden. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Vanavond seriefinale op Comedy Central (21:15) Hopelijk blijven ze het daarna nog wel gewoon uitzenden. Hmhm, waarschijnlijk ken ik hem al omdat ik heel seizoen 7 op DVD heb en ook gekeken heb. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Ik hou niet van Malcolm in the Middle omdat het in de plaats van Family Guy is gekomen. FAMILY GUY RULES! Family Guy is er nog steeds hoor Gisteravond was ik het nog aan het kijken... Ja, maar dat komt dan meestal heel laat op tv. Volgens mij om kwart over elf? Reageren
Cryde Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Ze zijn weer begonnen bij de eerste aflevering (Dat was dus gisteren, vandaag dus de tweede, lijkt mij) Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Ik ga de hele serie nu volgen, ik vind het zelf een geniale serie de personages zijn echt fantastisch. En het beste is dat er niet zo een lachbandje wordt gebruikt. Reageren
Cryde Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik ga de hele serie nu volgen, ik vind het zelf een geniale serie de personages zijn echt fantastisch. En het beste is dat er niet zo een lachbandje wordt gebruikt. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik ga de hele serie nu volgen, ik vind het zelf een geniale serie de personages zijn echt fantastisch. En het beste is dat er niet zo een lachbandje wordt gebruikt. zo een lachbandje zou de hele serie verneuken vind ik. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik vind het alleen maar leuk dat ze weer vanaf voor of aan gaan beginnen.. Ik heb zelf het eerste paar seizoenen nooit gezien.. Nu heb je nog dat Reese en Malcom kinderstemmen hebben .. Zo vond ik die aflevering van gister geniaal Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ja die van Gister was geweldig, Hal de hele tijd in dat restaurant, en later zat ie te praten met die gast van de toiletten Kan niet wachten op de aflevering van vanavond. Reageren
norik Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Een héél kleine bumpje maar ik zit deze serie dood te kijken Ik kijk het een goeie maand en ik zit aan seizoen 6 en het is echt een geniale serie! Het is een goede serie om even te ontspannen en te lachen,ik vind de Dewey en Hal momenten echt heel grappig maar ik vind dat Malcolm veel te veel zeurt Dus ik vind het wel een leuke serie en het is jammer dat ik het bijna heb uitgekeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.