Jump to content
Geplaatst:
comment_1315614

Malcolm in the Middle gaat over een jongen, genaamd Malcolm. Hij heeft twee oudere broers waarvan 1 uit huis woont en één, maar later in de series twee, jongere broers. Zijn gezin mag een probleemgezin genoemd worden.

In het eerste seizoen ontdekt Malcolm dat hij een IQ van 165 heeft en wordt naar de klas voor genieën gestuurd. Zij worden de Krelboyne's genoemd. De eerste seizoenen van de serie draaien voornamelijk om Malcolm die zich aan moet zien te passen aan deze nieuwe school, en de problemen die hij ervaart bij tijdens zijn tienertijd. In latere seizoenen worden ook de andere personages in de serie meer uitgediept.

Malcolm in the Middle is anders dan veel andere situation-comedy's. De hoofdrolspeler spreekt persoonlijk tegen de camera over wat er gaat gebeuren en bij de opnames is geen publiek aanwezig. Ook wordt er geen band met gelach erop gebruikt, enkel geluidseffecten.

Wikipedia

0000gy4.jpg

Nog meer liefhebbers? Het is ook zo geniaal!

Featured Replies

• 8 maanden later...
Geplaatst:
comment_1560118

Vanavond seriefinale op Comedy Central (21:15) smile3.gif Hopelijk blijven ze het daarna nog wel gewoon uitzenden.

Hmhm, waarschijnlijk ken ik hem al omdat ik heel seizoen 7 op DVD heb en ook gekeken heb.

Geplaatst:
comment_1560122
Ik hou niet van Malcolm in the Middle omdat het in de plaats van Family Guy is gekomen. FAMILY GUY RULES!

Family Guy is er nog steeds hoor :7

Gisteravond was ik het nog aan het kijken...

Ja, maar dat komt dan meestal heel laat op tv. Volgens mij om kwart over elf?

Geplaatst:
comment_1565737

Ik ga de hele serie nu volgen, ik vind het zelf een geniale serie de personages zijn echt fantastisch. En het beste is dat er niet zo een lachbandje wordt gebruikt.

zo een lachbandje zou de hele serie verneuken vind ik.

Geplaatst:
comment_1565792

Ik vind het alleen maar leuk dat ze weer vanaf voor of aan gaan beginnen.. Ik heb zelf het eerste paar seizoenen nooit gezien.. Nu heb je nog dat Reese en Malcom kinderstemmen hebben :puh:..

Zo vond ik die aflevering van gister geniaal :schater:

• 6 years later...
Geplaatst:
comment_2371771

Een héél kleine bumpje maar ik zit deze serie dood te kijken :7

Ik kijk het een goeie maand en ik zit aan seizoen 6 en het is echt een geniale serie!

Het is een goede serie om even te ontspannen en te lachen,ik vind de Dewey en Hal momenten echt heel grappig maar ik vind dat Malcolm veel te veel zeurt :duh:

Dus ik vind het wel een leuke serie en het is jammer dat ik het bijna heb uitgekeken :-(

Geplaatst:
comment_2371974

Ah MitM is echt geweldig

Het is nu tegenwoordig op Comedy Central Family, al heb ik die zender niet helaas. Heb de serie al een paar keer helemaal gezien.

De 'nieuwe' reclame voor MitM is ook geniaal :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.