Puma Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Condaire Island Door Puma en Dennis (ooit member hier geweest onder andere naam) Features: -Compleet nieuwe map even groot als Las Venturas en de Desert samen -Stuntzones -Nieuwe interiors Dit is versie 1.0, in de volgende versie komen een paar nieuwe voertuigen, misschien een paar nieuwe peds en hopelijk een paar missies. We hebben joopykoopy voor het scriptwerk gefixed. Ik heb momenteel niet zoveel tijd om een heel bericht te typen en screens up te loaden, maar hopelijk kennnen jullie mijn producties met toch wel enige kwaliteit en vertrouwen jullie hierop als jullie het downloaden. Nee, ook geen virussen.. DOWNLOAD In de rar zit een .jpg bestandje met de link naar de downloadpagina, dit om rippen te voorkomen. Comments en rates zijn altijd welkom, ik zal morgen wat meer info, screens en een video uploaden. Dit is een 1 april grap. Wees niet getreurd, scroll naar beneden en check de info even. Bewerkt: 2 april 2009 door Puma Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Hm, zeker een mooie map. Zulke maps moet je vaker uitbrengen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Woooooooow Jij maakt prachtige mods! Ik ben sprakeloos Reageren
Evan Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Kerel echt een goeie mod man! Je sketch-up ervaring is legendarisch man. Ik hoop op meer van deze releases KUTGW Reageren
Basssss Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Echt fantastisch, ga zo door. Zijn er screens? Zitten in de download. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Condaire IslandDoor Puma en Dennis (ooit member hier geweest onder andere naam) Features: -Compleet nieuwe map even groot als Las Venturas en de Desert samen -Stuntzones -Nieuwe interiors Dit is versie 1.0, in de volgende versie komen een paar nieuwe voertuigen, misschien een paar nieuwe peds en hopelijk een paar missies. We hebben joopykoopy voor het scriptwerk gefixed. Ik heb momenteel niet zoveel tijd om een heel bericht te typen en screens up te loaden, maar hopelijk kennnen jullie mijn producties met toch wel enige kwaliteit en vertrouwen jullie hierop als jullie het downloaden. Nee, ook geen virussen.. DOWNLOAD In de rar zit een .jpg bestandje met de link naar de downloadpagina, dit om rippen te voorkomen. Comments en rates zijn altijd welkom, ik zal morgen wat meer info, screens en een video uploaden. 1 april grap dus -.- in de file staat: YOUUUU GOT PPWWWNNNEEEEEEDDDD!!!!! 1 april haha.. Reageren
Basssss Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 1 april grap dus -.-in de file staat: YOUUUU GOT PPWWWNNNEEEEEEDDDD!!!!! 1 april haha.. Sssst! Verpest het nou niet! Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Condaire IslandDoor Puma en Dennis (ooit member hier geweest onder andere naam) Features: -Compleet nieuwe map even groot als Las Venturas en de Desert samen -Stuntzones -Nieuwe interiors Dit is versie 1.0, in de volgende versie komen een paar nieuwe voertuigen, misschien een paar nieuwe peds en hopelijk een paar missies. We hebben joopykoopy voor het scriptwerk gefixed. Ik heb momenteel niet zoveel tijd om een heel bericht te typen en screens up te loaden, maar hopelijk kennnen jullie mijn producties met toch wel enige kwaliteit en vertrouwen jullie hierop als jullie het downloaden. Nee, ook geen virussen.. DOWNLOAD In de rar zit een .jpg bestandje met de link naar de downloadpagina, dit om rippen te voorkomen. Comments en rates zijn altijd welkom, ik zal morgen wat meer info, screens en een video uploaden. 1 april grap dus -.- in de file staat: YOUUUU GOT PPWWWNNNEEEEEEDDDD!!!!! 1 april haha.. Verdorie, dacht ik dat er eindelijk eens een goede TC werd gestart. Reageren
Puma Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Ok, het was dus een 1 april grap. Waarschijnlijk zijn jullie nu teleurgesteld in mij, omdat ik jullie voor de gek heb gehouden met een TC. Ermm.. Dat klopt eigenlijk niet. Even voor de duidelijk: dit nieuws is exclusief voor het gtaforum: de screens en info zullen in korte termijn (dit houdt weken/maanden in) nergens anders worden gepost of gedeeld. Deze TC bestaat wel degelijk. Samen met iemand anders ben ik een TC aan het maken die "Condaire Island" heet. Hieronder zie je een aantal screens. Bepaalde dingen die we in de mod willen en hoe de map er ongeveer gaat uitzien leg ik daaronder uit. Bovenstaande screens zijn genomen in de Map-Editor. Zoals je ziet staat dit alles al ingame. De reden dat ik screens van de map-editor laat zien, is dat ingame de draw-distance de objecten die verder weg staan niet laat zien. Op de eerste screen zie je wat we tot nu toe ingame hebben. Ik heb momenteel geen screen van het landschap in SketchUp, wat groter is (een deel is nog niet ingame gezet). We werken dus met SketchUp. We: Dennis en ik. Wij beiden kunnen onderhand bugloos modelen in SketchUp. Dennis modelt het landschap en zet het ingame, ik model de lots. Het modelen van lots gaat een stuk langzamer. Deze mod voornamelijk een nieuw eiland met zich mee brengen. We willen een groot eiland maken, met natuur, steden, industrieterreinen, platteland en kleine dorpjes hier en daar. De meeste TC-mods de laatste tijd bestaan uit een eiland dat tot de nok toe volgebouwd is. Realistisch? Nee, niet als je het ons vraagt. Wij makeen een eiland met stukken water en 'rivieren' (of eigenlijk kanalen) door en over het hele eiland. In ongeveer het midden zal een stad komen, die (zoals je op de screens in de showroom hebt gezien) Maloyne heet (Maloyne Library, de bibliotheek). Deze stad zal een kern van hoge gebouwen hebben, met daaromheen winkels. Verder naar buiten komt vervolgens wat woon-crap met een industrieterreintje hier en daar, en in de buitenwijken zullen villa's komen. Op de eerst screen zie je dat het stuk dat we nu hebben een soort van U-vorm heeft. Deze U komt 'vol met water'. In de stad zal dus ook een haven aanwezig zijn, wat tegelijkertijd het grootste industrieterrein is van de hele map. Genoeg over de stad. Verder op het eiland willen we grote stukken platteland maken, met bebossing en kleine dorpjes hier en daar, geheel in 'boer'-stijl. Langs de rand van het eiland zal een lange snelweg lopen met stukken weg langs en door de stad en dorpjes, plus een trein-traject over het hele eiland. Zoals je al hoort hebben we dus grootse ideeën voor deze mod. We willen het realistisch houden maar toch enige extraatjes erin stoppen. Qua missies hebben we hier nog onze ideeën over: we willen de mod als een revolutionaire map-mod naar voren brengen, met wat extra's, en hier dan ook de nadruk op leggen. Missies zullen er waarschijnlijk niet in komen, omdat de map zelf al een ongelooflijke bult met werk met zich meebrengt. Het team bestaat uit twee mensen. Dat is enorm weinig als je ziet welke plannen we hebben. We willen het team uitbreiden, maar wel kwaliteit behouden. Als je je geroepen voelt als modeler, kun je je in dit topic aanmelden. Wij zijn erg streng in onze keuze. De kwaliteit van je models moet van dezelfde kwaliteit zijn als de models die je op de screens ziet. Als je van jezelf weet dat je die kwaliteit niet hebt, post dan niet, dan verdoe je je eigen tijd namelijk ook niet. Dat was vriendelijk bedoeld . Goed, deze mod bestaat dus en heeft al enige vooruitgang geboekt, maar jammer genoeg ligt het project momenteel stil. Dennis zit in een examenperiode en ik sta momenteel op niet-overgaan. Voor ons allebei is het belangrijk dat we nu nét een beetje extra tijd aan school besteden. Jammer genoeg gaat die tijd van onze vrije tijd af, wat betekent dat we minder aan deze mod kunnen werken. Het gaat daarom ook meer een vakantie-project worden, tenzij we een groot team kunnen vormen met een tiental modelers, zodat het werk en vooral de werkdruk verdeeld kan worden en er met relatief weinig werk per persoon toch een redelijke vooruitgang kan worden geboekt in een relatief korte tijd. Genoeg verteld, ik zou graag jullie reactie hierop horen. Ook mensen die normaal niet reageren op modding topics: reageer eens wel, en ontdek de magie van het modden. Zoals DaBeast in een MSN-gesprek aan mij zei: "het modden is een beetje uitgekouwd" (daar kwam het in ieder geval op neer). Dit vind ik jammer. Dit is een uitgebreide preview op de mod, wat er in komt, hoe het er uit gaat zien en meer, exclusief voor het Gtaforum.nl. Of het allemaal gaat lukken is nog maar de vraag. Laat ik maar lekker standaard afsluiten: Commentz ? P.S. Even voor de duidelijkheid: er is nog geen downloadbare versie uit. Binnen het team is al wel een beta uit, maar deze zal je uitsluitend krijgen als je toegelaten wordt tot het team. Bewerkt: 2 april 2009 door Puma Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Dat is zeker niet mis. Alhoewel ik wel vind dat er ongelooflijk veel wegen zijn, maar dat zal wel komen doordat er nog geen gebouwen staan en het daardoor zo veel lijkt. Ik vind dit heel knap van jullie. Wat voor sfeer wordt deze mod? Een havenstadje gewoon, beach (zomer) of meer de duistere kant? Heel knap van jullie dat jullie dit kunnen maken. Top! Reageren
Timske Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Is dat in MEd? Die screens? Ziet er goed uit,die screens die je in Show jouw models posten horen die hier ook bij? KUTGW Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Commentz ? Zekerz! Echt mooi hoor, ik zou willen dat ik hier het geduld voor had Wat ik wel geinig vind is dat het Liberty of Vice City sfeertje hier een beetje terug komt, althans, het spoor dan. Gaat dat de hele map in de lucht blijven of komt het ook even aan de grond? Wel echt een mooie mod, en dat terwijl het nog lang niet af is volgens mij. KUTGW! EDIT @ hierboven: Kijk, en lees EDIT @ hieronder: Je hoeft die URL niet in te typen, je kan ook gewoon de pagina link gebruiken, die ook in de map van het plaatje staat Bewerkt: 2 april 2009 door Remi-X Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Nice, kan je die downloadlink eens veranderen? Of ergens neerpleuren? Of is dat een grap? Ik heb allesinds niet de zin om zo'n hele URL in te typen...Btw: Nice screens, keep it up! Reageren
Timske Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Nice, kan je die downloadlink eens veranderen? Of ergens neerpleuren? Of is dat een grap? Ik heb allesinds niet de zin om zo'n hele URL in te typen...Btw: Nice screens, keep it up! Die download link is een 1 april grap.. De mod is nog heel erg WIP denk ik daarom is er nog geen release. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.