Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit ziet er tot nu toe al heel pwnz0r uit. :) Ik had ook al de screen's van de bibliotheek gezien in het show-je-models 2 topic natuurlijk. Je hebt ook wel eens screens van een telefoonhokje gepost in het show-je-models 2 topic die ongeveer de zelfde stijl had als de bibliotheek. Komt die er ook in? En hoe hoe zit het met dit gebouw?

In ieder geval is het idee erg leuk. Maar weet je wel zeker dat SA dit gaat trekken? Je weet dat SA een maximaal aantal poly's heeft. Ik weet natuurlijk ook wel dat dit er heul veel zijn maar als je de hele stad met de zelfde kwaliteit wil maken als de models die je gepost hebt, moet je misschien wel op een paar dingen inkorten. Want jouw models zijn al van die poly-vreters. :puh: Ik weet niet hoe dat met die 'Dennis' zit (ik weet zijn forum naam niet dus ik kan ook zijn models in het show-je-models 2 topic niet vinden) maar alleen al met jouw models kom je aardig hoog in de polycount. Ook weet ik niet hoe de SA engine geageert op zoveel poly's. Het kan bijvoorbeeld enorm gaan laggen op de wat oude pc's @ 1ghz.

Anyway, veel succes met deze mod. Ook veel succes met het vinden van leden voor deze mod. Het is lastig om op dit forum leden te zoeken die hier aan mee willen werken. De meeste gebruiken of 3Ds Max of ze modden niet voor SA. Maar erg veel succes!

, geheel in 'boer'-stijl.

Inclusief redneck's met banjo's die in trailers wonen?

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

14

• cooling

8

• Remi-X

7

• Basssss

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Eindelijk eens een goede TC! :Y

Ik ben zelf niet meer met modden bezig maar ik ik hou dit gedeelte wel eens af en toe in de gaten en deze mod ziet er goed uit! :)

Wel wil ik even aanmerken dat ik de textures er niet zo goed uit vind zien, maar dat kan nog altijd worden veranderd.

Jammer genoeg heb ik maar een heel klein beetje modelling ervaring, maar als je enige hulp nodig hebt weet je me te vinden! ;)

Grtz RD :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik help toch ook mee met dingen later? :7

?!

Of is dat ook een 1 april grap?

Bewerkt: door MFCL
  • 2 weken later...
Uhm.. Bump.. Maar is er nog progres? Zou jammer zijn als deze mod dood is :engel:

Puma? Hij hiervan een dode mod maken? Echt niet :D

Dat zou een nog grotere grap zijn dan waar hij het topic mee opende :7

Zo ken ik Puma tenminste :puh:

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:
Goed, deze mod bestaat dus en heeft al enige vooruitgang geboekt, maar jammer genoeg ligt het project momenteel stil. Dennis zit in een examenperiode en ik sta momenteel op niet-overgaan. Voor ons allebei is het belangrijk dat we nu nét een beetje extra tijd aan school besteden. Jammer genoeg gaat die tijd van onze vrije tijd af, wat betekent dat we minder aan deze mod kunnen werken. Het gaat daarom ook meer een vakantie-project worden, tenzij we een groot team kunnen vormen met een tiental modelers, zodat het werk en vooral de werkdruk verdeeld kan worden en er met relatief weinig werk per persoon toch een redelijke vooruitgang kan worden geboekt in een relatief korte tijd.

Kwestie van lezen: de mod staat dus op pauze.

:)

:N

Goed, deze mod bestaat dus en heeft al enige vooruitgang geboekt, maar jammer genoeg ligt het project momenteel stil. Dennis zit in een examenperiode en ik sta momenteel op niet-overgaan. Voor ons allebei is het belangrijk dat we nu nét een beetje extra tijd aan school besteden. Jammer genoeg gaat die tijd van onze vrije tijd af, wat betekent dat we minder aan deze mod kunnen werken. Het gaat daarom ook meer een vakantie-project worden, tenzij we een groot team kunnen vormen met een tiental modelers, zodat het werk en vooral de werkdruk verdeeld kan worden en er met relatief weinig werk per persoon toch een redelijke vooruitgang kan worden geboekt in een relatief korte tijd.

Kwestie van lezen: de mod staat dus op pauze.

:)

Ik wil wel helpen maaaar ik zelf zit natuurlijk ook nog op school dus soms heb ik niet veel tijd.

Bewerkt: door danny18
Geplaatst:
Uhm.. Bump.. Maar is er nog progres? Zou jammer zijn als deze mod dood is :engel:

Ik vind het juist tof als er maar eens in de zoveel tijd progress screens komen. Dat geeft niet zo het idee van "dit is een n00b-TC". Gewoon af en toe veel tegelijk laten zien is beter.

Puma: :tu: Ik heb er vertrouwen in!!! Succes. :)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Er staan meer mensen in dit project dan dat jullie weten, ik ben ook een van de personen, maar niet op het gebied van de map, ik sta nog lange tijd op stand-by, het project staat op pauze, omdat we weinig tijd hebben/ andere dingen hebben.

Deze TC gaat in alle rust ^^

Geplaatst:
Er staan meer mensen in dit project dan dat jullie weten, ik ben ook een van de personen, maar niet op het gebied van de map, ik sta nog lange tijd op stand-by, het project staat op pauze, omdat we weinig tijd hebben/ andere dingen hebben.

Deze TC gaat in alle rust ^^

Deze TC staat nu al 3 maanden op pauze, of jullie zijn in het geheim bezig en posten binnenkort een über-update of hij is simpelweg dood...

Wat gaat het worden?

Geplaatst:

Voordat er onduidelijkheid over komt, joopy is onderdeel van het team.

Wij, de modelers, laten niet om de paar dagen of om de paar weken screens zien. Het klopt dat dit wel heel lang duurt, maar dat maakt toch niets uit als we resultaat boeken? Momenteel zijn we bezig met een grote haven die tegelijk industrieterrein wordt, net zoals in GtaIV. De bedoeling van dit industrieterrein/deze haven is dat het tevens een soort van urban stuntterrein wordt.

Geplaatst:

Netzoals bij Gostown6, daar doen ze het ook. ;)

Verder moeten we maar afwachten, want screens komen wel een keer aangevlogen :puh:

Ik kan jullie wel beloven, het wordt mooi, al duurt het nog zo lang :puh: (geduld is een schone zaak)

Bewerkt: door joopykoopy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...