Puma Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Stukje infrastructuur van het industrieterrein/haven. Erg WIP, maar ik wou even een screentje laten zien, onder het motto "we zijn nog bezig". Reageren
Bayside Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Als WIP ziet het er zeker goed uit Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Netzoals bij Gostown6, daar doen ze het ook. Dat is nu niet zo goed voorbeeld meer... >>> Door DaBeast: Nice Puma! Reageren
Puma Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Komende anderhalve maand kun je van mij weinig/geen updates verwachten, ik ga vrijdag namelijk op vakantie en heb dan dus geen tijd om aan modding te besteden. Exclusief voor dit forum (goh, wat ben ik toch weer een slijmbal ) show ik even de site: http://www.condaireisland.nl.tt In de toekomst zal hier alle progress op gepost worden blabla etc. forum zit erbij hoplakeee feesten maar. Over de ingame-pics op de site: commentaar geven op het feit dat de models nog geprelight/de colissions nog verhelderd moeten worden, heeft weinig zin. Prelighten etc. doen we op het einde, in grote getale tegelijk. Bewerkt: 15 juli 2009 door Puma Reageren
Timske Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Nice! Begint al groot te worden (De mod) Reageren
cooling Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Goedemorgen forumgangers, Ik heb besloten om ook maar eens te posten. Ik ben de modeller van het eerste eiland (landschap alleen) en laat daar even een update van zien. Op het moment.. Zoals iedereen weet zijn de scholen weer begonnen maar ook natuurlijk de mod. We zijn vooral bezig met ingame plaatsen van eiland delen. Daarnaast worden hier en daar ook gebouwen gemaakt. Alvolgt ga ik proberen hier weekelijks pics te posten van gebouwen,eiland delen, en natuurlijk de ingame screenshots. Verder over de site www.condaireisland.nl.tt staat even stil en is niet toegankelijk. Ook hier zal in de toekomst informatie en pics weergeven worden. Het team is groot! Maar kan altijd groter worden. Wil je helpen met modellen van auto's gebouwen detail enz.. het is allemaal mogelijk dan horen wij dat graag. Laat wat weten bij puma of mij. Kan je nog niet veel af van onder andere modellen en wil je toch helpen? Kan dat ook. We zien graag testers en ideeen te gemoet! Alvarst bedankt Bedankt voor jullie aandacht en hier komen de beloofde pics: Dit is onze status tot nu toe. (zonder gebouwen) * Rechts bovenin zie je Puma's eiland Centrum --> Tunnel ingang naar het tunnel stelsel of andere kant van het centrum. Centrum --> Tunnel stelsel Centrum --> Kruising wegennet Update snelweg aansluiting op Puma's eiland Havens --> Ziet er raar uit maar duidelijkheid zal snel volgen. Hoop jullie een gedachte gegeven te hebben over de status tot nu toe. Ik hoop jullie snel meer informatie en pictures over de komende delen en gebouwen. Vriendelijke Groet, Dennis, Condaire Island TEAM [EDIT] Sorry voor de grote afbeeldingen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik kan wel testen Reageren
KJF Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik wil ook wel tester worden, het ziet er vet uit! Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 wow man! Dit word groots, zonder zever. Reageren
cooling Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Sniper4: Dat zal ongetwijfeld KJF: Ziet er vet uit he? Wat vind jij het mooiste om te zien ? Tester worden he? Dat is mooi. ik kom er morgen op terug en neem uiteraard contact op. Zamg0d1: Ook voor jou. testen is absoluut mogelijk. Ik neem met jullie bijde contact op hoe of wat dus komt helemaal goed *Heeft er iemand leuke ideeen voor zich voor gebouwen? (uiterlijk) Ik hoor het graag. zeg niet dat ik er meteen wat mee kan mij lijkt me leuk. Haha tussendoortje Groetjes, Dennis & Condaire Island TEAM Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 *Heeft er iemand leuke ideeen voor zich voor gebouwen? (uiterlijk) Ik hoor het graag. zeg niet dat ik er meteen wat mee kan mij lijkt me leuk. Haha tussendoortje Een gebouw van Dubai Daar staan altijd zulke mooie gebouwen Of probeer één van de zes torens van de in real life WIP-World Trade Center te maken, ik bedoel één van deze gebouwen: Ik bedoel die met die vier vierkantjes bovenaan, of die helemaal links. Zijn twee fraaie wolkenkrabbers, als je een wolkenkrabber wilt raadt ik er eentje van dit plaatje aan Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Dit gebouw lijkt mij wel stoer om in San Andreas te zien. Reageren
Basssss Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Ziet er fantastisch uit en het zou mij een grote eer zijn als ik dit mocht testen. Dit zijn ook wel mooie gebouwen. Er staan er veel op, dus ik hoop dat je er wat aan hebt. Bewerkt: 7 september 2009 door Basssss Reageren
cooling Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Wow jongens Wat een gebouwen. Best wel modern ik hoop dat ik er wat mee kan. Basss een probleempje als er zo iets hoogs ingame komt zal het niet zichtbaar zijn vanaf de grond. Ook als je boven in de " toren" bent zal je de bodem niet zien. Maar ga probeer als ik weer gebouwen ga modellen meschien beetje spitzig te modellen. maar dan schets ik wel wat. Buiten de ideeen om. Kan iemand modellen? Met 3ds max of sketchup? Ook jullie hoor ik graag van. Even weer terug naar het spel. Vanavond: Nieuwe delen ingame (pictures worden morgen gepresenteerd) Ook vanavond ga ik proberen aan col bugs op te lossen. Joopykoopy heeft beloofd te beginnen met de peds intestellen en te maken (rijdende auto's en wandelende mensen op wegen en stoepen) Dus ook hier van hoop ik snel te presenteren. Over de website.. Hij zal nog niet online gaan omdat er nog teveel informatie ontbreekt dus daar word later na gegeken. Groetjes allemaal, Dennis , Condaire Island Team [EDIT] Gelieve ideetjes even PM of emailen, thx Bewerkt: 7 september 2009 door cooling Reageren
Remi-X Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Basss een probleempje als er zo iets hoogs ingame komt zal het niet zichtbaar zijn vanaf de grond. Ook als je boven in de " toren" bent zal je de bodem niet zien. Maar ga probeer als ik weer gebouwen ga modellen meschien beetje spitzig te modellen. maar dan schets ik wel wat. Erm, je zou het model in delen kunnen kunnen opdelen. Dan bestaat dat gebouw bijvoorbeeld uit 10 verschillende stukken. Dan zul je als je aan de onderkant staat alleen de onderkant zien, en als je wat hoger komt het midden enzovoorts. Maar nice work mannen, keep up Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.