Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Basss een probleempje als er zo iets hoogs ingame komt zal het niet zichtbaar zijn vanaf de grond. Ook als je boven in de " toren" bent zal je de bodem niet zien. Maar ga probeer als ik weer gebouwen ga modellen meschien beetje spitzig te modellen. maar dan schets ik wel wat.

Erm, je zou het model in delen kunnen kunnen opdelen. Dan bestaat dat gebouw bijvoorbeeld uit 10 verschillende stukken. Dan zul je als je aan de onderkant staat alleen de onderkant zien, en als je wat hoger komt het midden enzovoorts.

Maar nice work mannen, keep up :tu:

Hmmm possible nja we werken ook met LOD indeling maar dat is het probleem niet.

Als we instellen dat je veel verder weg kan zien is het leuke van het spel af. |

Nja even nog kijken. maar komt goed.

Pictures are coming soon ;)

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

14

• cooling

8

• Remi-X

7

• Basssss

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Basss een probleempje als er zo iets hoogs ingame komt zal het niet zichtbaar zijn vanaf de grond. Ook als je boven in de " toren" bent zal je de bodem niet zien. Maar ga probeer als ik weer gebouwen ga modellen meschien beetje spitzig te modellen. maar dan schets ik wel wat.

Erm, je zou het model in delen kunnen kunnen opdelen. Dan bestaat dat gebouw bijvoorbeeld uit 10 verschillende stukken. Dan zul je als je aan de onderkant staat alleen de onderkant zien, en als je wat hoger komt het midden enzovoorts.

Maar nice work mannen, keep up :tu:

Hmmm possible nja we werken ook met LOD indeling maar dat is het probleem niet.

Als we instellen dat je veel verder weg kan zien is het leuke van het spel af. |

Nja even nog kijken. maar komt goed.

Pictures are coming soon ;)

Het was ook niet de bedoeling dat je het ging namaken, ik dacht dat de screens enkel voor ideeën waren. :puh:

Geplaatst:

Haha okeej basss toch leuk om wat van je te horen :puh:

Maar goed ben weer bezig geweest met ingame zetten en heeft de volgende resultaten opgeleverd. (zie INGAME_PACK1.RAR of zo iets) Sommige afbeeldingen zeggen weinig maar dat is dan nog maar voor de spanning he :puh:

Hoi thomas1010 natuurlijk is dit mogelijk. De vorige 2 kandidaten zal ik vanavond meer vertellen als het lukt.

Dus jij hoort daar ook bij, Welkom bij de groep :puh:

Heb de vorige screenshots van SKP er ook nog even bij gedaan in een aparte RAR

*Kan iemand er toevallig ook met MED heel goed overweg? Zoja en wil je ons helpen. Graag ;)

Groetjes

Dennis, Condaire Island TEAM

Ingame screenshots: http://www.megaupload.com/?d=UBRQ1TWF

SKP screenshots (oud): http://www.megaupload.com/?d=GUEEECNW

Geplaatst:

ziet er erg goed uit

het is jammer dat ik niet eerder begonnen ben met sketchup

dan had ik ook mee kunnen helpen met modellen maarja mijn tijd komt nog wel

succes iedereen!

grz

Geplaatst:

em4fun, dan willen wij graag wat gebouwen van jou zien. Voertuigen komt later wel, eerst de map af. Dat heeft de hoogste prioriteit. Testers zijn ook handig, maar zijn pas veel later van belang. Verheug je dus nog niet op een testversie voor kerst. Op z'n vroegst volgende zomervakantie, denk ik. We doen het rustig aan :).

Geplaatst:

oke fijn :)

de test versie hoef ik niet persee snel te hebben, mischien kan je me vertellen wat voor gebouwen enz.

grtz. em4fun

Geplaatst: (bewerkt)
*Kan iemand er toevallig ook met MED heel goed overweg? Zoja en wil je ons helpen. Graag ;)

Ik kan met MED overweg, alleen ik heb nog nooit met custom models (Die dus niet standaart in GTA SA staan) gewerkt. :$

Edit: Heb de pics even bekeken, en op pic 8 groeit gras dwars door de vloer. :puh: Verder ziet het er schitterend uit en het doet me een beetje denken aan Liberty City. :Y

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Objects mappen etc. kunnen we zelf, maar als we hier meer mensen voor nodig hebben zullen we dat bekend maken. Natuurlijk is alle hulp welkom, maar wat we op dit moment écht nodig hebben zijn modelers. Als je denkt dat het wat voor je is, show dan wat werk van je (voornamelijk gebouwen). Wát voor gebouw maakt niet uit.

Geplaatst:

laat ik toch maar een poging wagen

en aangezien ik een reactie zag dat iemand de burl al arab in sa wou zien

heb ik die maar als gebouw gekozen om even te maken

is dit al voldoende of willen jullie details zien?

Foto-VYCRXWFH-D.jpg

grz

Geplaatst:

hier is een snel gemaakt gebouw, ik weet niet welke stijl jullie willen dus heb ik maar wat gedaan,

het is een brandweer kazerne in de NY stijl:

firem.jpg

(niet met SA textures gedaan, omdat het maar een voorbeeld is)

Geplaatst:
is dit al voldoende of willen jullie details zien?

Wij willen een gebouw zien, waarvan jij vindt dat het af is. Het liefst verschillende models en close-ups van de details.

hier is een snel gemaakt gebouw, ik weet niet welke stijl jullie willen dus heb ik maar wat gedaan,

het is een brandweer kazerne in de NY stijl:

*Plaatje*

(niet met SA textures gedaan, omdat het maar een voorbeeld is)

Heb je meer werk? Graag ook wat close-ups van verschillende stukken en ook meerdere models.

Geplaatst:

@Cooling,

Ziet er goed uit, leuk wegennet. Maar ik raad je aan om bij die snelweg strepen op het wegdek te toveren. Sowieso meerdere rijstroken, anders is het een gewone autoweg namelijk ;).

Bovendien raad ik je aan wat meer hoogteverschil en variatie in het wegennet te gooien. Zodat het allemaal niet zo eentonig wordt en op elkaar lijkt :).

Verder, KUTGW. Ben benieuwd hoe dit ingame eruit ziet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...