cooling Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Basss een probleempje als er zo iets hoogs ingame komt zal het niet zichtbaar zijn vanaf de grond. Ook als je boven in de " toren" bent zal je de bodem niet zien. Maar ga probeer als ik weer gebouwen ga modellen meschien beetje spitzig te modellen. maar dan schets ik wel wat. Erm, je zou het model in delen kunnen kunnen opdelen. Dan bestaat dat gebouw bijvoorbeeld uit 10 verschillende stukken. Dan zul je als je aan de onderkant staat alleen de onderkant zien, en als je wat hoger komt het midden enzovoorts. Maar nice work mannen, keep up Hmmm possible nja we werken ook met LOD indeling maar dat is het probleem niet. Als we instellen dat je veel verder weg kan zien is het leuke van het spel af. | Nja even nog kijken. maar komt goed. Pictures are coming soon Reageren
thomas1010 Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Hele mooie mod dat is de enige mod waar ik echt in vertrouwen heb. kan ik mischien tester worden? Reageren
Basssss Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Basss een probleempje als er zo iets hoogs ingame komt zal het niet zichtbaar zijn vanaf de grond. Ook als je boven in de " toren" bent zal je de bodem niet zien. Maar ga probeer als ik weer gebouwen ga modellen meschien beetje spitzig te modellen. maar dan schets ik wel wat. Erm, je zou het model in delen kunnen kunnen opdelen. Dan bestaat dat gebouw bijvoorbeeld uit 10 verschillende stukken. Dan zul je als je aan de onderkant staat alleen de onderkant zien, en als je wat hoger komt het midden enzovoorts. Maar nice work mannen, keep up Hmmm possible nja we werken ook met LOD indeling maar dat is het probleem niet. Als we instellen dat je veel verder weg kan zien is het leuke van het spel af. | Nja even nog kijken. maar komt goed. Pictures are coming soon Het was ook niet de bedoeling dat je het ging namaken, ik dacht dat de screens enkel voor ideeën waren. Reageren
cooling Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Haha okeej basss toch leuk om wat van je te horen Maar goed ben weer bezig geweest met ingame zetten en heeft de volgende resultaten opgeleverd. (zie INGAME_PACK1.RAR of zo iets) Sommige afbeeldingen zeggen weinig maar dat is dan nog maar voor de spanning he Hoi thomas1010 natuurlijk is dit mogelijk. De vorige 2 kandidaten zal ik vanavond meer vertellen als het lukt. Dus jij hoort daar ook bij, Welkom bij de groep Heb de vorige screenshots van SKP er ook nog even bij gedaan in een aparte RAR *Kan iemand er toevallig ook met MED heel goed overweg? Zoja en wil je ons helpen. Graag Groetjes Dennis, Condaire Island TEAM Ingame screenshots: http://www.megaupload.com/?d=UBRQ1TWF SKP screenshots (oud): http://www.megaupload.com/?d=GUEEECNW Reageren
em4fun Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 hoi, als jullie hulp nodig hebben met modelen, pm me hier zijn wat van mijn models: http://sketchup.google.com/3dwarehouse/sea...2&scoring=m het zijn alleen voertuigen, maar ik kan uiteraard ook gebouwen enz. and KUTGW Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Gebouwen uit dubai moet je hebben probeer eens het hoogste gebouw van heel de wereld dat saat ook in dubai Reageren
keessie Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 ziet er erg goed uit het is jammer dat ik niet eerder begonnen ben met sketchup dan had ik ook mee kunnen helpen met modellen maarja mijn tijd komt nog wel succes iedereen! grz Reageren
Puma Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2009 em4fun, dan willen wij graag wat gebouwen van jou zien. Voertuigen komt later wel, eerst de map af. Dat heeft de hoogste prioriteit. Testers zijn ook handig, maar zijn pas veel later van belang. Verheug je dus nog niet op een testversie voor kerst. Op z'n vroegst volgende zomervakantie, denk ik. We doen het rustig aan . Reageren
em4fun Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 oke fijn de test versie hoef ik niet persee snel te hebben, mischien kan je me vertellen wat voor gebouwen enz. grtz. em4fun Reageren
Basssss Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 (bewerkt) *Kan iemand er toevallig ook met MED heel goed overweg? Zoja en wil je ons helpen. Graag Ik kan met MED overweg, alleen ik heb nog nooit met custom models (Die dus niet standaart in GTA SA staan) gewerkt. :$ Edit: Heb de pics even bekeken, en op pic 8 groeit gras dwars door de vloer. Verder ziet het er schitterend uit en het doet me een beetje denken aan Liberty City. Bewerkt: 11 september 2009 door Basssss Reageren
Puma Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Objects mappen etc. kunnen we zelf, maar als we hier meer mensen voor nodig hebben zullen we dat bekend maken. Natuurlijk is alle hulp welkom, maar wat we op dit moment écht nodig hebben zijn modelers. Als je denkt dat het wat voor je is, show dan wat werk van je (voornamelijk gebouwen). Wát voor gebouw maakt niet uit. Reageren
keessie Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 laat ik toch maar een poging wagen en aangezien ik een reactie zag dat iemand de burl al arab in sa wou zien heb ik die maar als gebouw gekozen om even te maken is dit al voldoende of willen jullie details zien? grz Reageren
em4fun Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 hier is een snel gemaakt gebouw, ik weet niet welke stijl jullie willen dus heb ik maar wat gedaan, het is een brandweer kazerne in de NY stijl: (niet met SA textures gedaan, omdat het maar een voorbeeld is) Reageren
Puma Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2009 is dit al voldoende of willen jullie details zien? Wij willen een gebouw zien, waarvan jij vindt dat het af is. Het liefst verschillende models en close-ups van de details. hier is een snel gemaakt gebouw, ik weet niet welke stijl jullie willen dus heb ik maar wat gedaan,het is een brandweer kazerne in de NY stijl: *Plaatje* (niet met SA textures gedaan, omdat het maar een voorbeeld is) Heb je meer werk? Graag ook wat close-ups van verschillende stukken en ook meerdere models. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 @Cooling, Ziet er goed uit, leuk wegennet. Maar ik raad je aan om bij die snelweg strepen op het wegdek te toveren. Sowieso meerdere rijstroken, anders is het een gewone autoweg namelijk . Bovendien raad ik je aan wat meer hoogteverschil en variatie in het wegennet te gooien. Zodat het allemaal niet zo eentonig wordt en op elkaar lijkt . Verder, KUTGW. Ben benieuwd hoe dit ingame eruit ziet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.