Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

14

• cooling

8

• Remi-X

7

• Basssss

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hee jongens,

Fijn om te horen dat het voor de ogen er al goed uit ziet.

Een opmerking die stukje terug geplaats was oven kras door de vloer is omdat er nog een ander object die er onder zit dat gras al kenmerk heeft in de col file.

Ik had die nog niet verweiderd toen ik het gebouw neerzettten.

Zie al aardig wat gebouwtjes verscheinen :) Maar hoop dat jullie iets meer afgeronde gebouwen kunnen laten zien (texture) en eventueel nog wat detail pics wat jij een goed punt vind van je object ;)

Fijn weekend allemaal,

Dennis & Condaire Island TEAM

Geplaatst:

Hey cooling,

Zou je die ingame pics gewoon op het forum kunnen showen ipv op megauploads.

Dat is voor mij wat handiger aangezien ik anders weer een heel pakket moet downloaden ;).

Laterz

Geplaatst:
wel handiger ja

Mag ik nu het nut van deze post weten? Leuk dat je wat post, maar post dan ook iets waar we wat aan hebben...

dat het handiger is hoef je het niet te downloaden de screens

Geplaatst:
Klopt, maar als iedereen die het daarmee eens is dat gaat posten, is het topic binnen een dag een paar pagina's rijker.

Helemaal mee eens, dan is het topic binnen een dag een paar pagina's rijker.

Geplaatst:

Inderdaad, goede humor :tu:

En om toch maar een bijdrage aan het topic te leveren, neem ik het werk voor cooling uit handen, indien hij daar geen problemen mee heeft :) Ik heb de beste afbeeldingen uitgekozen, omdat de volle 24 MB uploaden ook zo onnodig is.

2gvlpq9.jpg

4q67g0.jpg

30j2zpt.jpg

2qbzqq0.jpg

2lt689t.jpg

Laden kan lang duren :7

Leuk dat er nog veel dingen van San Andreas zelf terug komen, zoals sommige textures, en wat andere models. Maar bijvoorbeeld van die bankjes. Die hoef je niet per se over te modellen, maar een ander textuurtje daarop zou wel leuk zijn. Dat houd het origineel :)

Geplaatst:
Remi-X, goed bezig :tu:

Bedankt, alleen heb ik de models niet gemaakt :puh: Het zijn de screens in het downloadpakket van cooling, waarvan Jorge_F vroeg of ze ook in het topic gezet konden worden. Dus ter verduidelijking: Deze models zijn niet van mij, en ik werk tevens ook niet mee met deze mod.

Geplaatst:

Eén van de eerste total conversions voor SA waar ik echt vertrouwen in heb. Screens zien er echt goed uit, en alles ziet eruit alsof het door Rockstar Games zelf gemaakt is.

Echt prachtig, keep it up guys. Dit is voor mij een reden om SA weer uit de kast te halen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...