Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
weet ik, dat compliment was voor de makers bedoeld, dus puma, cooling en de anderen

Hee jongens,

Heb het druk met school maar ook de mod heeft het druk want het gaat maar door en door :puh:

Maar goed nog even terug te komen op die pics. Ik zal ze de volgende keer [EDIT] HIER uploaden en als het er weinig zijn zet ik ze er direct op ;)

Ik ben tevens ook aan het bedenken hoe ik de nieuwe gebouwen ga aanpakken en had al een paar leuke ideetjes (ook oude :puh:)

- Kart baan

- Koop goot (winkel centrum)

- Kantoren complex met Garage en 2 wegen die er door heen lopen.

- Reclame bord voor bedrijven

- Aantal stunt gelegen heden op gebouwen

- Ook lopen er diverse treinsporen. Hier wil ik ook vaart achter maken en al snel treinen laten rijden maar voordat moeten er nog wel stations gemodelt worden. dus zat ik te denken aan gewoon Station modules die ik 1 keer model en overal tegen het spoor kan mappen met Med 32

Ik ben ook nog aan het bedenken hoe ik de "Slopper wijken" aan ga pakken.. Hoe kan ik ze een uitstraling daar van geven.. Afval op straat? Verwaarloosde huizen.. hmmm

Snel meer daar over ;)

Ik moet weer verder dus wens ik iedereeen weer een goede week toe,

Groetjes,

Dennis & Condaire Island TEAM

Bewerkt: door cooling
  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

14

• cooling

8

• Remi-X

7

• Basssss

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Over de ingame screens:

Mijn complimenten! Om eerlijk te zijn had ik niet het niveau verwacht als op de screens te zien is. Jullie zijn bij mij in aanzien gestegen :)!

De textures kloppen, verhoudingen kloppen en er zijn leuke elementen toegevoegd. Vooral de metro (dat is een metro toch?) vind ik erg veelbelovend ^_^ .

Ga zo door jongens, ik hoop dat deze mod nog even stand houdt!

Geplaatst:

^ Tuurlijk houd onze mod stand :puh:

^^ ja ja punt voor jou

^^^ Alle personages zijn GAY :puh:? Hmm wil je dan een vrouwelijke speler? ^_^

Ik vond nog wat oude pics waar ik vanavond mee bezig ben geweest ik dacht.. voordat ik ze weg gooi :puh:

Uitleg:

Site_1.png --> Je ziet hier een deel van de Oli refinaderij waar vracht wagens goederen kunnen laden lossen. Verder zie je een deel van de pijpleidingen en lings een Silo die al vervangen is omdat ik hem niet mooi vond :puh:

Oil_2.jpg --> Is het zelfde zie ik nu in eens :puh:

Oil_3.jpg --> Hier zie je de andere kant. Ik ga nog wel een uitgebreid hekken werk om de gebouwen en pijpleidingen heen modellen.

Hmm nja de rest van de pictures is helemaal niks :( Ga snel weer nieuwe bouwwerkjes releases

Vergeet nog wat. Over dat treinspoor het is inderdaad een soort metro eigenlijk wil ik dat het idee ook geven. Buiten dat spoor is er ook nog een enkel spoor (geen screenshots nog ) waar goederen over heen gaan :)

Jup dat was het nu ga ik slapen. Groetjes Dennis

post-74215-1252956438_thumb.jpg

post-74215-1252956448_thumb.jpg

post-74215-1252956461_thumb.png

ehm puma, heb je mijn pm laatst nog ontvangen? aangezien ik geen antwoord krijg. :{

@cooling: nice pics

Bewerkt: door em4fun

Eh over het hoofd gezien denk ik, kreeg op dat moment twee PM's binnen. Sorry :)! Het maakt niet echt uit wat je maakt, als het maar binnen de stijl van de mod past: hedendaagse steden. Maak een paar dingen (supermarkt, wolkenkrabber en een flat bijvoorbeeld) en laat die hier zien. Doe er je best op, alsof het models zijn die in de mod zouden komen.

Bewerkt: door Puma
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Puma

Heb een gangster streetje gemaakt meschien leuk voor de map

hier is de screen:

post-117783-1257581352,13_thumb.jpg

En wat vind je?

(Hopelijk is dit geen bump)

Geplaatst:

@ hierboven. Ik denk niet dat Puma dat in zijn map wil hebben. Het is veel te low-poly om in zon mod the kunnen komen :-( . Het is ooknog niet al te best ge textuurt en je model is. ook is je model bugged (Want als je door dat raam kijkt zie je niks want de muren zijn dan weg. Je moet een dikke muur maken dus niet | Maar |_| . Miss kan je er nog wat aan verbeten Door het bovenstaande te doen en meer details zoals een verhoging langs de rand van het dak. Want geen enkel plat dak is echt plat.

(K) PinkDevil :puh:

Geplaatst:

^ Tuurlijk houd onze mod stand :puh:

Ik hoop het, aangezien het al een maand geleden is ofzo dat er voor het laatst iets gepost is door jullie :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...