Basssss Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Goede shooter voor de PC rond de 20 euro of lager. Graphics moeten niet optimaal zijn, gewoon iets als die van GTA San Andreas. TDM multiplayer moet erin zitten. Leuke SP mag eventueel ook, voor als internet er weer uitligt. Weet iemand een goede aanrader? Alvast bedankt. Bewerkt: 1 april 2009 door Basssss Reageren
gta master 1 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Medal of Honor Allied assault? Heb me erg veel vermaakt met deze game. Is een beetje oud, maar dat maakt hem zeker niet minder. Er zit BTW geen zoom bij het aimen (uitgezonderd sniper), maar dat creeërd juist een bepaalde stijl (oa in multiplayer). Je kan hem al voor zo'n 5 euro krijgen als je goed zoekt en voor een tientje heb je het warchest pakket op bol.com (heb ik ook ) warchest versie is simpelweg de gewone + de 2 uitbreidinssets, waarvan veel mensen zeggen dat die zuigen, maar ik vind dat die mooie maps en wapens aan de MP toegevoegd, en die €5,- extra dubbel en dwars waard. EDIT: Als je dat niks vindt kun je ook nog COD 2 proberen.. Bewerkt: 1 april 2009 door gta master 1 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Medal of Honor Pacific Assault, die staat in mijn top-10 van best gespeelde games. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 *zucht* Er is hier al een topic voor. Reageren
Basssss Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) *zucht*Er is hier al een topic voor. Wat zit jij nou te zuchten? Ik zoek een game en het is 1 april, mag ik dan niet voor de grap een topic openen? @Boven diegene die hierboven postte: Ik zal eens kijken, meer suggesties? Btw, er moeten uiterraard wel tegenstanders zijn als ik MP speel. Bewerkt: 1 april 2009 door Basssss Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 *zucht*Er is hier al een topic voor. Wat zit jij nou te zuchten? Ik zoek een game en het is 1 april, mag ik dan niet voor de grap een topic openen? Nee, dat mag helaas voor jouw niet. Dat het 1 April is betekend niet dat je de forumregels mag overtreden. Ik heb trouwens op dit bericht gereageerd in het daarvoor bestemde topic. Hier dus. Daar kan je mooi verder posten. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 *zucht*Er is hier al een topic voor. Wat zit jij nou te zuchten? Ik zoek een game en het is 1 april, mag ik dan niet voor de grap een topic openen? @Boven diegene die hierboven postte: Ik zal eens kijken, meer suggesties? Btw, er moeten uiterraard wel tegenstanders zijn als ik MP speel. Medal of Honor Allied assault en COD 2 worden nog met duizenden per dag gespeeld op de Multiplayer hoor Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) COD 1, UO, Combat arms. misschien kan je daar voor kijken? COD UO is een uitbereiding van COD 1, en Combat Arms is downloadable(Dus Gratis). Bewerkt: 1 april 2009 door djmaddox Reageren
paul007 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Ik raad je Battlefield 2 aan. Echt een super spel! Dit spel hoor je wel alleen in Multiplayer te spelen want de bots (computermannetjes) in Singleplayer zijn echt slecht. Op bol.com heb ik Battlefield 2 The Complete Collection gezien: http://www.bol.com/nl/p/games/battlefield-...5902/index.html Bij deze heb je dus Battlefield 2 en de 3 expansions: Battlefield 2: Special Forces, Battlefield 2 Euro Force, en Battlefield 2 Armored Fury. En op bol.com heb je hem voor €20,- De graphics zijn een klein beetje verouderd. Maar verder heb ik daar niks op aan te merken. Ook wou ik nog even zeggen dat je alleen de mode Team Deathmatch hebt. Hoewel... volgens mij zit er nog een ander bij, misschien bij de expansions maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Verder is het echt een topspel waarmee je maanden zoet bent, athans ik. En wil je toch de net wat nieuwere Battlefield (met een beter ranking system) dan raad ik je Battlefield 2142 aan. Maar die zit dan op de €25,- (volgens bol.com) Ik zou zeggen, probeer de demo van Battlefield 2 is, hieronder staat een linkje waar je hem kan downloaden. http://www.gamershell.com/download_9576.shtml Veel succes, and maby I'll see you on the Battlefield. Bewerkt: 1 april 2009 door paul007 Reageren
FerryN Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 ....... Precies, en anders een andere BF spel, zoals Battlefield 1942 of Battlefield Vietnam, maar geen 2142, ikzelf vind die game niks, en ben ook zeker niet de enigste, vele kopen dit spel, maar spelen het niet tot amper. Daarnaast kun je op Xfire kijken voor game statistieken hoeveel deze per kwartaal(dacht ik) worden gespeeld, waaruit je ook je mening van activiteit kan baseren. Op 26 maart is BF2 ongeveer 38.000 uur gespeeld geworden, BF 1942 is zo'n 2.800 uur gespeeld geworden, en BF Vietnam 1.000 uur, maar let op, deze statistieken worden geregistreerd als mensen xfire aan hebben staan, en niet iedereen heeft xfire of aanstaan, dus er zal wel een hoop meer uurtjes worden, maar hieruit kun je toch wel een redelijk goeie vergelijking maken . Cod 2 staat op rank nummer 3, met wel 117.000 uur! en Cod 4 heeft in totaal wel zo'n 220.000 uur! , en voor de verslaafde hebben we WoW met 352.000 uur . Dus denk dat je het beste Cod 2 kan pakken als je het zo bekijkt. Hier is die lijst te vinden: Klik. Later, Reageren
lexus123 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Voor nope heb je de games 'Warrock' en als je even wacht of de beta-key krijgt 'Battlefield: Heroes'. Warrock is leuk zolang je hackt. Als je niet hackt is er niks aan en ga je alleen maar dood. BF:H is een hele vette cartoon shooter. Is nog niet uit maar beta-key gaan als warme broodjes over de toonbank dus ik zou snel wezen als ik jou was. BF:H heb ik bij vrienden als best wel vaak gespeelt, ziet er zeer gelikt uit en is, wat sommige mensen denken, totaal niet 'kiddy'. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 ....... ......... nadeel van battlefield 2 is dat je er een erg snelle verbinding voor nodig hebt, anders heb je alsnog lag. Maar het is wel een top game ja Reageren
FerryN Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Voor nope heb je de games 'Warrock' en als je even wacht of de beta-key krijgt 'Battlefield: Heroes'.Warrock is leuk zolang je hackt. Als je niet hackt is er niks aan en ga je alleen maar dood. BF:H is een hele vette cartoon shooter. Is nog niet uit maar beta-key gaan als warme broodjes over de toonbank dus ik zou snel wezen als ik jou was. BF:H heb ik bij vrienden als best wel vaak gespeelt, ziet er zeer gelikt uit en is, wat sommige mensen denken, totaal niet 'kiddy'. Nadeel van die gratis online games is, veel hackers, en mensen die toch betalen, dat ze goede dingen krijgen, zoals bij Warrock, als je betaald krijg je een minigun, daar ben je niks tegen behalve als je hacked, wat ook lame is. Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 je heb nog altijd Hidden and Dangerous 2 , dat moet je teminste nog je best doen om je mannetje's beter te maken in single en multieplay met hier en daar hoop fun en andere gein in het spel is hellaas een vergeten spel kwam samen uit toen met bf1942 maar het is net zo goed als mohaa , en cod , alleen de voertuigen is nog beetje houterig maar verders een goed spel Reageren
Basssss Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Ik heb die BF2 demo gespeelt en het spel bevalt me wel, ik ga zo nog even zoeken naar een CoD2 demo om te kijken of die leuker is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.