Jump to content

Drifting


riickzor

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    7

  • ikt

    3

  • Nick_Kerkwijk

    3

  • gerbieboy6

    3

Top Posters In This Topic

Ik begin de Sultan relaxed te vinden :puh:

En volgens mij heeft ie 70% achterwiel aandrijving ofzo en 30% voorwiel, weet niet uit mn hoofd ;)

Maar wie vind driften opGTAIV leuk en wil een keer samen doen?

<------ PSN

Ik wil wel, dit weekend? Mijn psn = beerbull

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst: Gebruik altijd een auto met achterwielaandrijving. Met voorwielaandrijving kun je niet driften.

Om te driften kun je ook het best een auto pakken die gebasseerd is op echte American muscle car, zoals de Dukes, Vigero of de Sabre GT. Met andere auto's kan het ook, maar met deze is het iets makelijker om te leren driften.

Je moet in elk geval niet te hard aan komen rijden bij een bocht, dan vlieg je uit de bocht. Als je dan aan komt rijden, gebruik dan net voor de bocht de handrem. Kort daarna, stuur je naar de kant die je op wil.

Dan laat je de handrem los, en geef je vol gas. Op die manier breekt je achterkant uit, dan begint de auto dus te driften. Dan moet je zorgen, dat je niet begint te spinnen, dus je moet dan de andere kant op sturen. Als je dan wilt stoppen met driften, moet je gewoon je gas eventjes los laten, of gewoon remmen met de gewone rem.

Als je dan wat beter bent in driften, kun je het ook proberen met de snelle wagens, zoals de Coquete, Banshee, of SuperGT.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt doen.

Groeten,

Gta Bram

4wd kan ook hoor( alle wielen aangedreven)

Bewerkt: door kevin3495
Link to comment
Delen op andere websites

In het echt is het zeker mogelijk, maar in GTA IV niet. :( Teveel voorwielgrip. Achterwielen gaan te snel weer goedhangen achter de voorwielen.
Probeer het anders eens met lekke banden ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Tnx, ik denk dat het me nu wel wat beter gaat lukken, ben nu helaas niet thuis anders had ik het geprobeerd, maar er is ook z'n plekje, dat echt op tokyo drift lijkt. Een garage??

Die zit inderdaad in de game. Alleen kun je er niets mee. Misschien komt er in de toekomst een Add-On/Mod voor. Of misschien komt die mee in de volgende GTA ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

Eeehm, in het echt wordt er anders genoeg gedrift met 4wd, werkt prima hoor, achterwiel aandrijving werkt alleen iets makkelijker

Met voorwiel aandrijving kan je niet driften, zowel in het echt als in het spel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Eeehm, in het echt wordt er anders genoeg gedrift met 4wd, werkt prima hoor, achterwiel aandrijving werkt alleen iets makkelijker

Met voorwiel aandrijving kan je niet driften, zowel in het echt als in het spel ;)

Voorwiel aandrijving kun je wel mee sliden, en 4wd word niet gebruikt in de D1 competitie dacht ik.

Bij 4wd driften moet je gasgeven en sturen, anders trekt een 4wd weer recht, en omdat je constant gas moet geven, maak je snelheid waardoor je redelijk snel uit de bocht kunt vliegen.

Wat ze doen bij 4wd auto's is de midden differntieel weghalen, en dan rechtstreek naar de achteras, of ze halen de vooras weg, zo worden deze rwd.

Dus daarom is rwd nog het aller beste.

Ingame:

Driften kun je vrij goed bij het strand of dat houten gedeelte :puh:.

En driften gaat (mij) goed met Dukes, Feroci's, Futo's, Sultan's, Sentinel's, en nog wat auto's :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst even je huiswerk doen, wat ze bij 4wd doen is beide Diff's helemaal 'locken' , waardoor dus in bochten beide wielen alsnog naar voor willen, met genoeg vermogen kan je prima driften...

Met voorwiel aangedreven auto's kan je niet driften, jah, iedereen kan de koppeling intrappen en daarna de handrem aantrekken, maar dat is geen driften, dat is domweg glijden

Waarom kan je niet driften met voorwiel aandrijving?, vrij simpel, een achterwiel aangedreven auto heeft namelijk overstuur en een voorwiel aangedreven heeft onderstuur, waarbij de auto met de punt dus de bocht uit wilt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan op Internet wel al die PK's en wielaandrijving bekijken. Wat ook leuk is (bij GTA SA kreeg je geld) is stuntjumps. En dan een filmpje op Youtube daarvan te zetten. Maar jullie hebben wel veel verstand van drifting en auto's in GTA IV. :tu:

Bewerkt: door gerbieboy6
Link to comment
Delen op andere websites

Als je genoeg power hebt en achterwiel aandrijving kun je bijna altijd driften.

Wat ze bij de echte Driftwedstrijden doen, is de auto een sperrdifferentieeel geven.

Uitleg: Bij een normaal differentieeel draaien de wielen niet even hard, als je door een bocht rijdt. Als dat wel zo was, dan reed je gewoon rechtdoor. Maar een bij een sperrdifferentieel draaien de wielen altijd even hard, of je nu rechtdoor rijdt of door een bocht.

En je kunt ook inderdaad met 4WD driften, maar in GTA lukt dat bij mij echt niet. Ik denk dat ik gewoon veel te veel grip heb doordat alle wielen aangedreven zijn. Zo krijg je de auto niet goed op toeren als je drift.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst even je huiswerk doen, wat ze bij 4wd doen is beide Diff's helemaal 'locken' , waardoor dus in bochten beide wielen alsnog naar voor willen, met genoeg vermogen kan je prima driften...

Met voorwiel aangedreven auto's kan je niet driften, jah, iedereen kan de koppeling intrappen en daarna de handrem aantrekken, maar dat is geen driften, dat is domweg glijden

Waarom kan je niet driften met voorwiel aandrijving?, vrij simpel, een achterwiel aangedreven auto heeft namelijk overstuur en een voorwiel aangedreven heeft onderstuur, waarbij de auto met de punt dus de bocht uit wilt ;)

Dude je kan wel degelijk in het echt met FWD driften...

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst even je huiswerk doen, wat ze bij 4wd doen is beide Diff's helemaal 'locken' , waardoor dus in bochten beide wielen alsnog naar voor willen, met genoeg vermogen kan je prima driften...

Met voorwiel aangedreven auto's kan je niet driften, jah, iedereen kan de koppeling intrappen en daarna de handrem aantrekken, maar dat is geen driften, dat is domweg glijden

Waarom kan je niet driften met voorwiel aandrijving?, vrij simpel, een achterwiel aangedreven auto heeft namelijk overstuur en een voorwiel aangedreven heeft onderstuur, waarbij de auto met de punt dus de bocht uit wilt ;)

Dude je kan wel degelijk in het echt met FWD driften...

Nee dat kan niet. Je kunt alleen powerslides maken, maar niet driften. Om te driften MOET je 4WD of RWD hebben. Met FWD kun je je achterkant niet uit laten breken door gas te geven in de bochten.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst even je huiswerk doen, wat ze bij 4wd doen is beide Diff's helemaal 'locken' , waardoor dus in bochten beide wielen alsnog naar voor willen, met genoeg vermogen kan je prima driften...

Met voorwiel aangedreven auto's kan je niet driften, jah, iedereen kan de koppeling intrappen en daarna de handrem aantrekken, maar dat is geen driften, dat is domweg glijden

Waarom kan je niet driften met voorwiel aandrijving?, vrij simpel, een achterwiel aangedreven auto heeft namelijk overstuur en een voorwiel aangedreven heeft onderstuur, waarbij de auto met de punt dus de bocht uit wilt ;)

Dude je kan wel degelijk in het echt met FWD driften...

Lees eerst mijn bericht nou eens, dan lees je waarom het niet kan!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...