Sea Creature Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Ik heb een mod afgehaald en die vervangt de rhino tank in een attack hummer en daarbij heb ik 1 probleem,in de readme staat dat je een paar regels moet aanpassen maar hoe doe je dat en hoe sla je dat op ?? want iedere keer als ik het wil opslaan zegt ie een error met daarin dat ie et niet kan oplsaan omdat de juiste bestandsnaam niet ingegeven is op een fout path ofzoiet KAN IEMAND ME HELPEN PLEASE ??? Reageren
Eclipse Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Haal het alleen lezen van het bestand af Reageren
Gino Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 jah en je moet gewoon in je data map carcols.dat openen en een regel vervangen datzelfde moet je waarschijnlijk ook doen met handling.dat en default.ide dat staat als het goed is allemaal in de readme Reageren
Sea Creature Geplaatst: 11 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 ja ok dank u nu lukt dat maar nu geeft ie een fout als ik et spel start hij zegt dat er een runtime error is at adress en dan allemaal cijferkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.