-Arnetjeuh- Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Er doen sterke geruchten de ronde dat GTA V dit jaar nog zou verschijnen voor de ps3. Maar zoals we weten zal Rockstar de lippen stijf op elkaar houden tot de tijd er komt
GTA Haas Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Er doen sterke geruchten de ronde dat GTA V dit jaar nog zou verschijnen voor de ps3. Maar zoals we weten zal Rockstar de lippen stijf op elkaar houden tot de tijd er komt Heb je een bron van die geruchten? En ik denk niet dat er dit jaar nog een GTA uitkomt.
Scarface92 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Alle geruchten en feiten rondom de volgende GTA, kun je hier en hier posten.
-Arnetjeuh- Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Er doen sterke geruchten de ronde dat GTA V dit jaar nog zou verschijnen voor de ps3. Maar zoals we weten zal Rockstar de lippen stijf op elkaar houden tot de tijd er komt Heb je een bron van die geruchten? En ik denk niet dat er dit jaar nog een GTA uitkomt. Nee, maar GUNK kan je vertrouwen. Check google => GTA V
TaartJJ~! Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Jongens! GTA V demo komt morgen uit in de Playstation Store! Dus niet.[/font]
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Jongens!GTA V demo komt morgen uit in de Playstation Store! Dus niet.[/font] Had nou niet die spoiler gepost Ontopic, ik denk sowieso dat eerst een soort 'Vice city, San Andreas' GTA komt, dus niet gelijk V, maar een 'tussen' GTA
-Arnetjeuh- Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Jongens!GTA V demo komt morgen uit in de Playstation Store! Dus niet.[/font] Jezus, het zijn maar GERUCHTEN grow up
thomas1010 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Raar toch dat alle info over nieuwe gta komt op 1 april.
TaartJJ~! Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Jongens!GTA V demo komt morgen uit in de Playstation Store! Dus niet.[/font] Jezus, het zijn maar GERUCHTEN grow up Je zegt het zelf, ik heb zojuist ook een gerucht verspreid.
Ikkes Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Geruchten verspreiden is niet het meest wenselijke gedrag op dit forum, tevens zijn er eerder in dit topic al meerdere topics aangeven waar je over een mogelijke opvolger kan discusiëren. -> Niet eens met slotje? Stuur een PB!
Recommended Posts