Jump to content

GTA V NOG VOOR DIT JAAR?

Recommended Posts

Geplaatst:

Er doen sterke geruchten de ronde dat GTA V dit jaar nog zou verschijnen voor de ps3.

Maar zoals we weten zal Rockstar de lippen stijf op elkaar houden tot de tijd er komt ^_^

Geplaatst:
Er doen sterke geruchten de ronde dat GTA V dit jaar nog zou verschijnen voor de ps3.

Maar zoals we weten zal Rockstar de lippen stijf op elkaar houden tot de tijd er komt ^_^

Heb je een bron van die geruchten? En ik denk niet dat er dit jaar nog een GTA uitkomt. :(

Geplaatst:

Heb je een bron van die geruchten? En ik denk niet dat er dit jaar nog een GTA uitkomt. :(

Nee, maar GUNK kan je vertrouwen. Check google => GTA V

Geplaatst:

Jongens!

GTA V demo komt morgen uit in de Playstation Store!

Dus niet.[/font]

Geplaatst:
Jongens!

Dus niet.[/font]

Had nou niet die spoiler gepost :puh:

Ontopic, ik denk sowieso dat eerst een soort 'Vice city, San Andreas' GTA komt, dus niet gelijk V, maar een 'tussen' GTA

Geplaatst:
Jongens!

Dus niet.[/font]

Jezus, het zijn maar GERUCHTEN

grow up :ch:

Geplaatst:
Jongens!

Dus niet.[/font]

Jezus, het zijn maar GERUCHTEN

grow up :ch:

Je zegt het zelf, ik heb zojuist ook een gerucht verspreid.

Geplaatst:

Geruchten verspreiden is niet het meest wenselijke gedrag op dit forum, tevens zijn er eerder in dit topic al meerdere topics aangeven waar je over een mogelijke opvolger kan discusiëren. -> :slotje:

Niet eens met slotje? Stuur een PB!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...