Jump to content

.srt in .avi bestand bakken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, ik heb een aantal films met daarbij losse .srt bestanden als ondertiteling.

Nou wil ik deze ondertiteling in mijn .avi bestand vast bakken om het zo maar te zeggen. heb zelf al even gekeken op internet en zie wel genoeg programma's voor WINDOWS maar windows is niet echt mijn ding dus heb ik een mac :D weet misschien iemand een programma hiervoor om dit voor elkaar te krijgen?

En ik weet niet of het legaal is om het hier over te hebben op het forum? maar zou t wel fijn vinden als iemand mij zou kunnen helpen.

mzzls pino

Geplaatst:

Wil je er DVD's van maken, dus converten ook van .avi naar DVD? Dan is het makkelijk om ondertitels er bij te voegen! Anders is het een karwei van een aantal uurtjes, t'is heel irritant! Heb het zelf ook geprobeerd en gedaan, totdat ik nieuwsgroepen ontdekte :D

Check anders; www.***.nl

Geplaatst:

Je kan volgens mij beide bestanden naar Roxio Toast slepen. Je kan dit doen om een DVD te maken OF een nieuw videobestand in elk formaat dat je wil hebben. Ik weet alleen niet of ie ook SRT ondersteunt. Heb je overigens de plugin Perian geïnstalleerd?

Geplaatst:

Ik heb nu dat programma, maar hij kan geen .srt bestanden importeren zegt ie...

Iemand nog andere manieren?

mzzls

• 1 maand later...
Geplaatst:
Ik heb nu dat programma, maar hij kan geen .srt bestanden importeren zegt ie...

Iemand nog andere manieren?

mzzls

Met AviRecomp kun je ondertitels in een .avi branden!

:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...