Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb een probleem.

ik zie soms als ik gta chinatown wars an het spelen ben dan zie ik busjes met rode pijltjes er boven maar weet niet wat je kan doen met die busjes zitten daar soms drugs in of wapens???? dus me vraag is wil iemand me helpen???? :tu::cya::D

Geplaatst: (bewerkt)

Dat kunnen 2 soorten busjes zijn:

1) Het is een busje van een andere bende. (Alle normaal uitziende busjes.)

Ruk de bestuurder eruit (oftewel druk op 'x' om in te stappen) en rij met het busje naar een secluded save-house. De weg naar de dichtsbijzijnde wordt meestal al meteen voor je uitgestippeld op je GPS. Bij je savehouse kun je via een mini-game, het zijpaneel van de deur eruit snijden en vind je drugs (als je geluk hebt, en dat heb je redelijk vaak).

2) Het is een busje van Ammu-Nation. (Wit busje met een blauwe ster op de bovenkant.)

Deze moet je bemachtigen door het busje zolang te beschieten totdat de bestuurder van het busje, zijn voertuig verlaat. (Je kunt hem niet eruit trekken, helaas.) Maar pas op, hij schiet op je zodra hij uit zijn busje is!

Is hij dood, dan kun je het busje pakken en weer naar zo'n secluded savehouse toe rijden. Via een mini-game maak je de laadklep kapot en vind je hierachter wapens.

Dit is in vergelijk met busje #1 een stuk moeilijker.

Veel plezier ermee!

Xnow

Bewerkt: door Xnow
Geplaatst:
Dat kunnen 2 soorten busjes zijn:

1) Het is een busje van een andere bende. (Alle normaal uitziende busjes.)

Ruk de bestuurder eruit (oftewel druk op 'x' om in te stappen) en rij met het busje naar een secluded save-house. De weg naar de dichtsbijzijnde wordt meestal al meteen voor je uitgestippeld op je GPS. Bij je savehouse kun je via een mini-game, het zijpaneel van de deur eruit snijden en vind je drugs (als je geluk hebt, en dat heb je redelijk vaak).

2) Het is een busje van Ammu-Nation. (Wit busje met een blauwe ster op de bovenkant.)

Deze moet je bemachtigen door het busje zolang te beschieten totdat de bestuurder van het busje, zijn voertuig verlaat. (Je kunt hem niet eruit trekken, helaas.) Maar pas op, hij schiet op je zodra hij uit zijn busje is!

Is hij dood, dan kun je het busje pakken en weer naar zo'n secluded savehouse toe rijden. Via een mini-game maak je de laadklep kapot en vind je hierachter wapens.

Dit is in vergelijk met busje #1 een stuk moeilijker.

Veel plezier ermee!

Xnow

Bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...