Wickedmen Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 hallo boys en girls ik heb een probleempje steeds als ik een andere script wil in mijn server doen krijg ik steeds deze fourmelding met een andere naam fatal error 100: cannot read from file: "dudb" ik ben je dankbaar als je de oplossing weet want ik probeer steeds een script in te doen die ik heb gedownload van http://forum.sa-mp.com/ oja ik heb vista mischien ligt het daar aan Reageren
Sandra Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Het bestand met de naam die de compiler aangeeft (in dit geval "dudb.inc") moet je in de map /Pawno/Include hebben staan. Deze error betekend dus dat je dit bestand er niet in hebt staan. Zorg dus dat je deze download. Reageren
David22 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Kleine kanttekening: "dudb" is gemaakt door DracoBlue en valt hier te downloaden. Bovendien komen dit soort errors in Pawno eigenlijk niet voor met Vista als oorzaak . Reageren
Wickedmen Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2009 hoeft al lang niet meer alles al opgelost ik gebruik nu kant en klare script en zet ze dan in gamemodes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.