leeuw467 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 weten jullie waar the lost bendeleden zich vooral bevinden ik zou niet weten waar te zoeken maar misschien weten jullie heb en ohja weten jullie waar het clubhuis van the lost zich bevindt? Als jullie mij helpen zou ik dat heel fijn vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Het clubhuis van de Lost is ongeveer hier, maar ik ben niet 100% zeker. Rijd daar even rond, en je komt het wel tegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Het clubhuis van de Lost is ongeveer hier, maar ik ben niet 100% zeker. Rijd daar even rond, en je komt het wel tegen Nee, het is hier: Klik hier om de SnapMap te bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Is het clubhuis ook te vinden in de gewone Gta IV versie, of alleen bij TLAD? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Is het clubhuis ook te vinden in de gewone Gta IV versie, of alleen bij TLAD? Jawel het is gewoon te vinden op de snapmap die in 1 van de vorige berichten stond. Je kunt overigens helaas niet naar binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.