Jump to content

Slow down wat bedoele nze daar mee


vice

Recommended Posts

Hoi, soms tijdens het spelen van GTA IV zie ik de melding in de linkerbovenhoek "Slow down if you don't want to pay a toll" of zo iets.

Maar wat bedoelen ze daar eigenlijk mee (Slow down is vertragen neem ik aan)? En kan ik dan politie achter me aan krijgen als ik blijf rijden aan hoge snelheid?

Ik heb het net nog eens gehad toen je bij dat ene eiland 5$ moet betalen om door te mogen. Maar ik heb het ook al op andere plaatsen gehad.

__________________________-

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is bij tolbruggen. Daarvoor hoor je te betalen. Gewoon voor het poortje stilstaan en alles komt goed.

De politie krijg je niet achter je aan voor een te hoge snelheid, alleen als je niet betaald bij de tol.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is bij tolbruggen. Daarvoor hoor je te betalen. Gewoon voor het poortje stilstaan en alles komt goed.

De politie krijg je niet achter je aan voor een te hoge snelheid, alleen als je niet betaald bij de tol.

Maar ik krijg het soms ook nog op andere plaatsen (weet niet precies waar). En daar moet je niet betalen om door te mogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kreeg je de melding tijdens een missie? Dan kan het zijn dat je iemand ongezien moet achtervolgen, dan krijg je ook een dergelijke melding als je er te dicht achter rijdt.

Dat is het enige, wat ik nog kan bedenken naast de tolhuisjes, waarvoor een dergelijke melding kan verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was niet bezig met een missie, ik was wat stunt jumps aan het opzoeken en er waren enkele drukke plaatsen waar ik het ook wel eens kreeg. Maar toen ik die auto's voorbij stak kreeg ik geen politie achter me aan en op die drukke plaats stond er een politie mee aan te sluiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Slow down is Engels voor: Minder vaart.

Je kan het zien als een waarschuwing bij de tolhuisjes als je te hard rijdt.

Om door de poort te kunnen moet je gewoon bij het hokje stilstaan en niko betaalt automatisch 5 dollar.

Een manier om geen tol te hoeven betalen is door met een motor door midden door de 2 tolhuisjes door te rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Slow down is Engels voor: Minder vaart.

Je kan het zien als een waarschuwing bij de tolhuisjes als je te hard rijdt.

Om door de poort te kunnen moet je gewoon bij het hokje stilstaan en niko betaalt automatisch 5 dollar.

Een manier om geen tol te hoeven betalen is door met een motor door midden door de 2 tolhuisjes door te rijden.

Ja, of als je met een Ambulance/Politiewagen/Brandweer op pad bent, en je hebt je sirenes aan, hoef je ook geen tol te betalen. En met sommige kleine auto's kun je ook tussen de tolpoorten door, dan moet je wel een beetje passen en meten, en je hebt wat deuken. Maar je hebt dan toch weer 5 dollar bespaard. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ik heb het ook bij drukke plaatsen, hoe zit het daar dan?

~Wat bedoel je precies? Je hoort die melding alleen te krijgen bij die tolpoortjes.

Overigens kun je de auto voor je rammen, die dan vervolgens de slagboom verwoest. Maar als je goed kijkt dan zie je dat het begin van de slagboom (dat nog aan de paal vast zit) gewoon nog op en neer blijft gaan. Of je er dan ook gratis langs kan rijden, weet ik niet. Wel kun je in een taxi stappen, die dan voor je betaalt, of de boel kapot ramt zonder politie achter zich aan te krijgen. Maar dan doe je wel erg moeilijk voor 5 dollar.~

Bewerkt: door AntiGuy
Link to comment
Delen op andere websites

Maak er eens een screenshot van op die plek die je bedoelt.

Hij bedoelt de brug( weet de naam even niet meer) die van Bohan/Dukes naar francis International Airport lijdt.

die brug heeft tolhuisjes waar je 5 dollar 'tol' moet betalen om verder te mogen.

het is trouwens de brug met vier rijdbanen en niet de kleine brug met 2 rijbanen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...