Jump to content

Signature(s)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb deze 2 sigs gemaakt en gebruikt voor een battle, ben nu wel benieuwd wat jullie ervan vinden ^^

signaturemirrorsedge.png

nightflowersiganime.png

Geplaatst:

De Mirror's Edge sig vind ik zeker vet, de sfeer van de game komt er goed uit en vooral die afbeelding van haar vindt ik sterk gekozen, vanwege de tatoeages die er zo uitspringen. Nice!

:D

De Anime-sigs laat ik mij niet over uit, ik hou niet zo van dat thema, dus dan zou het geen objectief oordeel worden! ^_^

Geplaatst:

Niet tech maar de het plaatje op zicht vind ik afschuwelijke.

Maar fotoshoppen heb je het goed gedaan.

Ik zou lauwe cartoon of een mooi meisje kiezen inplaats van die 2.(onthoud dit is gewoon me mening)

Maar ander plaatje en had er niet echt kritiek op

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor je commentaar, nog meer? :)

@ thedutchrocks

tech maar de het plaatje op zicht vind ik afschuwelijke.

Welk plaatje vind je afschuwelijk en waarom?

Ik zou lauwe cartoon of een mooi meisje kiezen inplaats van die 2

Lauwe cartoon? Wat bedoel je precies? Mooi meisje? Mirror's Edge is iig toch echt gebaseerd op de game en dus het hoofd personage :O

Bewerkt: door .NightFlower
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind de bovenste Mirrors Edge screenshot heel vet, net als het spel trouwens. je hebt de kleuren mooi samen laten werken. net zoals in het spel zelf. blauw wit en rood zijn de hoofdkleuren in het spel en die heb je mooi samen laten werken(behalve het wit die zie ik niet)

Ik geef je er een 9/10 voor. De andere twee zou ik niet zo goed weten want ik ben niet zo een fan van dat thema.

Geplaatst:
Ik vind de bovenste Mirrors Edge screenshot heel vet, net als het spel trouwens. je hebt de kleuren mooi samen laten werken. net zoals in het spel zelf. blauw wit en rood zijn de hoofdkleuren in het spel en die heb je mooi samen laten werken(behalve het wit die zie ik niet)

Ik geef je er een 9/10 voor. De andere twee zou ik niet zo goed weten want ik ben niet zo een fan van dat thema.

Ik ben zelf geen anime/manga fan hoor, voor degene die dat idee hebben. Het is enkel de (Japanse)tekenstijl die mij aanspreekt :) Toch bedankt voor je reactie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...