r.deroos Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) hoi weet iemand hoe je een savegame op de ps2 (gta sa, vc maak niet uit) kan zetten? ik heb die nieuwe ps2, zon kleine (slimeline ofzoiets) Kan je niet een savegame op een cd-r branden, en die lezen met de ps, en dat bestandje kopieren? groetjes Bewerkt: 2 april 2009 door r.deroos Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 hoiweet iemand hoe je een savegame op de ps2 (gta sa, vc maak niet uit) kan zetten? ik heb die nieuwe ps2, zon kleine (slimeline ofzoiets) Kan je niet een savegame op een cd-r branden, en die lezen met de ps, en dat bestandje kopieren? groetjes volgens mij nie Kun jij nie jou memory kaart waar gta sa of gta vc opstaat in je ps2 douwen.. Ik heb wel eens een save game van iemand overgezet naar een andere memory... maar ik weet niet meer hoe.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Lees >dit< eens rustig door. Daar staat alles wat je nodig hebt en hoe je het moet doen, stap voor stap uitgelegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.