bramboy Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 hey, ik heb een vraag. Verslechtert de prestaties van de auto als je hem kapot rijdt ( totdat hij vlamvat) ? Want volgens mij kan hij dan slechter optrekken en gaan de snelheden <<<<<<<< naar beneden - Bramboy! Reageren
The Hulk Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Ja, hoe meer je auto schade loopt hoe voorzichtiger en langzamer je moet rijden. Vooral als er rook uit komt rijd die trager. Reageren
Koeky7 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 De motor begint voor mijn gevoel ook meer te brommen. En het optrekken als ie in een andere versnelling rijd gaat volgens mij ook langzamer. Reageren
boler Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 dat is ook zo bij GTA2, dan gaat je auto helemaal ratelen als hij kapot is Reageren
dynastus Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 dat is ook zo bij GTA2, dan gaat je auto helemaal ratelen als hij kapot is GTA 2 old skool fun doet cw doet me erg terugdenken aan gta2 gewoon lekker een stad mollen met topdown Reageren
H995 Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 hee, over auto's gesproken, is ook net als bij sommigge GTA's dat als je auto rookt en een tijdje nergens tegenaan botst dat het roken dan ophoud/minder word??? :$ Reageren
Cylas Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 (bewerkt) hee, over auto's gesproken,is ook net als bij sommigge GTA's dat als je auto rookt en een tijdje nergens tegenaan botst dat het roken dan ophoud/minder word??? :$ Bij gta SA is het wel zo als je vliegtuig rookt en je stapt uit dat het vliegtuig dan ophoud met roken. Cylas Bewerkt: 15 mei 2009 door Cylas Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 hee, over auto's gesproken,is ook net als bij sommigge GTA's dat als je auto rookt en een tijdje nergens tegenaan botst dat het roken dan ophoud/minder word??? :$ Dit is niet het geval, het enige wat je kan doen is voorzichtig rijden en op je MAP de dichtstbijzijnde Pay 'N Spray opzoeken. Of je stapt gewoon uit en pakt de volgende auto die eraan komt, makkelijker en goedkoper. Reageren
Koeky7 Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 hee, over auto's gesproken,is ook net als bij sommigge GTA's dat als je auto rookt en een tijdje nergens tegenaan botst dat het roken dan ophoud/minder word??? :$ Dit is niet het geval, het enige wat je kan doen is voorzichtig rijden en op je MAP de dichtstbijzijnde Pay 'N Spray opzoeken. Of je stapt gewoon uit en pakt de volgende auto die eraan komt, makkelijker en goedkoper. Of je rijd hem in 1 van je garage's. Haal hem er weer uit, helemaal goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.