mikey-h-0 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Kun je ook een taxi bellen en dan dat ze jou ergens heen brengen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Kun je ook een taxi bellen en dan dat ze jou ergens heen brengen? Je kunt Roman bellen na een paar missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mikey-h-0 Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 En dan komt hij mij halen? en dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 En dan komt hij mij halen? en dan? Je kunt Roman pas bellen voor een taxi als je 60 % vriendschap hebt. Dan krijg je zijn speciale vaardigheid waarmee hij een taxi van zijn bedrijf stuurt. Als je wilt instappen moet je (PS3) of (XBox 360) inhouden. Vervolgens kun je een locatie op de radar aanwijzen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Je hoeft niet altijd Roman te bellen. In drukke gebieden ziet het soms geel van de taxi's. Dan kun je meteen instappen en dan ben je weg, Roman bel ik altijd als ik in gebieden zonder taxi ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Je kan ook gewoon een gele taxi nemen, deze komt beschikbaar na een van Vlad's[/font] missies. Als je zo een gele taxi ziet moet je L1 (op de PS3, rest weet ik niet) indrukken en dan een bestemming kiezen, en dan nog ff de rit uitzitten. Let op, voor deze moet je wel betalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Even een tipje, als je in de taxi zit (en je heb een wapen) en je schiet vlak voor het einde van de rit, dan hoef je niet te betalen want dan rent de chauffeur hard weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Even een tipje, als je in de taxi zit (en je heb een wapen) en je schiet vlak voor het einde van de rit, dan hoef je niet te betalen want dan rent de chauffeur hard weg Dat ik daar nooit aan gedacht heb.... Goeie tip! Werkt dat ook als je "skip trip" hebt gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Maar als je een drive-by doet mag je niet meer met de taxi. Als je het overslaat kost het meer geld en je kan hem ook sneller laten rijden. En Roman's taxi is gratis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Even een tipje, als je in de taxi zit (en je heb een wapen) en je schiet vlak voor het einde van de rit, dan hoef je niet te betalen want dan rent de chauffeur hard weg Dat ik daar nooit aan gedacht heb.... Goeie tip! Werkt dat ook als je "skip trip" hebt gebruikt? Nope Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Even een tipje, als je in de taxi zit (en je heb een wapen) en je schiet vlak voor het einde van de rit, dan hoef je niet te betalen want dan rent de chauffeur hard weg Dat ik daar nooit aan gedacht heb.... Goeie tip! Werkt dat ook als je "skip trip" hebt gebruikt? Nope Da's dan weer jammer, maar toch nog een goeie tip! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Ik sla het altijd over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Zodra je uitstapt zonder te betalen, of schiet voordat de rit is afgelopen kun je op een gegeven moment niet meer met de taxi mee hoorde ik pas geleden. Of dit ook waar is weet ik niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 ja, want ze vertrouwen je niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Oh, Dat wist ik niet PS: Als je de rit skipt en dan schiet betaal je ook niet, als je bij het zwarte je schietknop maar ingedrukt houd (PAS OP VOOR DE POLITIE ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.