.Stan Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Heey, Ik heb hier wel al eens van gehoord, maar ik weet niet of het echt kan. Is het mogelijk om GTA IV op je psp te zetten en te spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellha Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 lijkt met toch sterk, is een groot spel IV. denk het niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Nee, dat is technisch simpelweg niet mogelijk. de game is veel en veel te zwaar voor een psp (niet letterlijk ). De engine is te zwaar en miss is de map ook wel te groot. En nog veel meer dingen die de psp niet kan draaien van GTA IV. Maar probeer eens GTA LCS en GTA VCS, de voorgangers van IV. Topgames! de grafics zijn te vergelijken met die van SA op de PS2 (ietsjes minder). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Ik heb idd. al GTA LCS, maar ik had zo van een vriend gehoord dat je gta iv op de psp kon spelen, en ik dacht, ik vraag het hier even, maargoed het gaat dus niet. --------------------------------------------------------CLOSED-------------------------------------------------------------- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lukaboy8 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 onmogelijk want GTA chinatownwars is al 2 derde van gta iv en het past maar net op de DS en dan GTA IV dat is dan echt veel te groot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 de psp heeft geen hardeschijf voor iv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.