Gta-rodney Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Hallo! ik heb zojuist een mooie mod gevonde op internet een kawasaki z1000 ( ik zelf ben er helemaal gek van) maar ingame heeft hij eigelijk geen textures in de .txd zitten ze wel alleen ingame zie ik ze niet. dat is jammer zelf heb ik al wat geprobeerd , files adden in de txd en vervangen maar niks ingame. nu was mijn vraag zou iemand weten hoe dat komt? ik zat de denken aan : Verkeerde namen van de picturs die heb geádd? Deze mod pakt ze niet? Veder was er nog een klein dingetjes in bijlagen. kunnen deze dingetjes woorden gemaakt? of niet Rodney Kawasaki_z1000.rar Bewerkt: 2 april 2009 door Gta-rodney Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Welke GTA is deze mod voor? Ook kun je zelf geen textures toevoegen, omdat in 3ds max, of in sketchup de textures erop zijn gezet en hierdoor kun je zelf geen textures maken of toevoegen. Tenzij je modelling ervaring genoeg hebt om dit te doen, maar dan heb je toestemming nodig van de ontwerper of uitgever van deze mod. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen. Grtz RD Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Mmm ik heb geloof ik in me verhaal hier boven uit gelegd dat ik zelf textures heb geádd + somige vervangen maar nothing happens.. Bewerkt: 2 april 2009 door Gta-rodney Reageren
Timske Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Van dat licht moet je volgens mij een dummy op de goede plek zetten. Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Dat licht van die dummy heb ik in 3dsmax goed gezet alleen als ik hem wou saven en ingame wou zetten kreeg ik meteen een crash Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Tis gelukt denk heb gwn een bestandje op me buroablad gemaakt genaamd bf400.col en dan dff save en nu loopt dff viewer ook niet meer vast dus meschien lukt het nu maar dan heb ik nog steets die andere dingetjes niet, Ingame werkt hij niet. maar met de dff viewer wel . Bewerkt: 2 april 2009 door Gta-rodney Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Mmm ik heb geloof ik in me verhaal hier boven uit gelegd dat ik zelf textures heb geádd + somige vervangen maar nothing happens.. Ik verduidelijk het zodat je weet waarom ze niet werken. Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Mmm ik heb geloof ik in me verhaal hier boven uit gelegd dat ik zelf textures heb geádd + somige vervangen maar nothing happens.. Ik verduidelijk het zodat je weet waarom ze niet werken. Ja oke. maar ik heb bij een vorige mod van een vriend in het txd bestand een paar plaatjes verandert en dat werkte wel. maar nu kan ik hem in 3ds max wel save als .dff alleen ingame krijg ik een crash. en als ik die textures nauw wel of niet verander ingame zie je geen verschil. Reageren
Timske Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Ingame screen? Dan is het misschien duidelijker. Denk ik Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Ingame screen? Dan is het misschien duidelijker. Denk ik Oke.. waarvan presies? ik heb trouwens toestemming van de eigenaar.. dit was een beta en hij ging er niet meer aan veder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.