Jump to content

GTa iv hoger dan 1240x1080


r.deroos

Recommended Posts

hoi

ik heb met mijn supervideokaart uit het museum (ati 9250 128mb) altijd san andreas supersnel op mijn pc gespeeld, met een 19'' monitor op een max resolutie van 1400x900

sluit ik mijn pc op de tv (hd--> 1920x1080) gaat de resolutie niet hoger dan 1240x1080

ik ben bang dat dit misschien ook bij gta iv kan gebeuren.

iemand enig idee waarom hij de ene keer 1400x900 speelt, en op een hogere resolutie tv maar 1240x1080??

Dank _O_

Ik wil:

phenom II 920 2,8ghz x4

ati 3870 512mb

4gb ram

gta iv dust op een aardige resolutie kunnen spelen, en niet dat ik strax krijg dat ie ook niet hoger kan dan 1240x1080!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Je had hier laatst ook al een topic over aangemaakt, Dus het is niet nodig om hem opnieuw aan te maken, je moet gewoon geduld hebben, zet anders een link in je sig met: wie kan mij helpen? Resolutie probleem met SA.

En daarnaast hoe hoger de resolutie, hoe moeilijker het voor de pc is om het te verwerken. Daarnaast ligt het er ook aan met wat voor kabel je hem aansluit. Wat voor kabel heb je gebruikt?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was waarschijnlijk gewoon een limiter omdat je kaart zo brak is. Als het met GTA3 en VC wel kon, valt dat af te leiden van het feit dat die games ook een stuk lichter waren.

Met de volgende videokaart zal het waarschijnlijk dus geen probleem vormen. Al is het bij GTA4 wel zo dat het super veel vram nodig heeft omdat het zo'n slechte poort is. Je zult het waarschijnlijk niet op 1080p kunnen spelen, maar dat ligt dan aan GTA4 zelf.

In ieder geval zit wil GTA4 niet hoger dan 1280x1024 op mijn laptop, omdat ik maar 512MB vram heb daar. Maar dat limiet valt eraf te halen.

Je maakt gebruik an een HDMI-kabel neem ik aan?

Oh en BTW, 1240x1080 ís een hogere resolutie dan 1400x900 ;)

Bewerkt: door [ION]Leviathan
Link to comment
Delen op andere websites

Je had hier laatst ook al een topic over aangemaakt, Dus het is niet nodig om hem opnieuw aan te maken, je moet gewoon geduld hebben, zet anders een link in je sig met: wie kan mij helpen? Resolutie probleem met SA.

En daarnaast hoe hoger de resolutie, hoe moeilijker het voor de pc is om het te verwerken. Daarnaast ligt het er ook aan met wat voor kabel je hem aansluit. Wat voor kabel heb je gebruikt?

je hebt gelijk. ik had dit eigenlijk niet moeten doen

maar bedankt voor de reacties!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...