roelds Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 RGSC.exe not found! Rgsc must be present and running for the game Kan iemand met dit probleem mij helpen? alvast bedankt, Roel Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Simpelweg Rockstar Social Club installeren Reageren
roelds Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Simpelweg Rockstar Social Club installeren En hoe doe je dat? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Simpelweg Rockstar Social Club installeren En hoe doe je dat? D.m.v. een account te maken op Rockstar Social Club. Reageren
roelds Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Simpelweg Rockstar Social Club installeren En hoe doe je dat? D.m.v. een account te maken op Rockstar Social Club. Heb ik al gedaan.. Moet ik dan nog op iets activeren ofzo? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Ik heb de PC versie niet, dus ik gok maar wat: stop de cd er in, wacht op het schrempje (dat wordt BTW autorun genoemd), en zoek naar iets van ''install Rockstar Games Social Club''. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.