Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben bezig aan een nieuwe signature. Ik wil proberen een Midnight Club en een GTA-stijl te mixen, door een taxi van GTA IV in een zelfgemaakte foto van Midnight Club te plaatsen, met weer een andere auto. Ik wil alleen dat 't dit keer niet te pixelachtig wordt zoals met mijn huidige zelfgemaakte signature. Daarom wil ik vragen of iemand zin en tijd heeft om op onderstaande afbeelding de taxi te knippen, maar dan het liefst zo dat ik hem kan plakken op de achtergrond, zónder dat 't er te pixelachtig uitziet. De hoogte mag maximaal 150 pixels zijn, en dan een passende breedte. Dit maximum zou ik ook erg prettig vinden, dus als men hem hiernaar wilt uitvergroten: Heel erg bedankt!

Btw: Weet iemand nog een sjiek lettertype?

Edit: Moet natuurlijk 't welbekende plaatje niet vergeten:

gta-iv-ss2.jpg

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst:
Welke onderstaande afbeelding. Je signature?

Was hem vergeten te plaatsen :$ Dat krijg je als je 20 dingen tegelijk doet :tu:

Geplaatst:

Hier is hij:

58378675.png

Vond alleen de voorkant erg moeilijk en de spiegel van de taxi, aangezien de kleur daarvan erg veel met de achtergrond had, dus ik moest een beetje gokken waar de lijn van de taxi liep. Iig hoop ik dat je er wat mee kan :)

Geplaatst:
Hier is hij:

58378675.png

Vond alleen de voorkant erg moeilijk en de spiegel van de taxi, aangezien de kleur daarvan erg veel met de achtergrond had, dus ik moest een beetje gokken waar de lijn van de taxi liep. Iig hoop ik dat je er wat mee kan :)

Ik wil niet ondankbaar overkomen, maar als ik 'm open met paint krijg ik juist wat ik niet wilde:post-73732-1238698848.jpg

Geplaatst:

Paint herkent geen transparante achtergronden...Je zult het dus met Paint.NET moeten doen. De download zoek je zelf maar, het is volledig gratis.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan probeer ik 't zelf maar eens met paint.

Toch bedankt iedereen!

Edit: Blergh, heb eens wat geprobeert:

gtamco.jpg

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst:

Als je niet over photoshop beschikt, download dan gewoon >>Paint.Net (direct link)<<. Gratis, uitgebreid en veel handiger dan de standaard paint. Daarmee bekom je beter resultaat dan hierboven, en dan bedoel ik die witte pixel border. Het slaat ook kwalitatief beter op. :Y

Veel suc6 nog!

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...